English

شهردار چالوس خبر داد:

اجرای ۲۵ پروژه عمرانی با نگاه بلند مدت در شهر چالوس

شهردار چالوس گفت: به پروژه‌های عمرانی توجه ویژه ای شد و بر این اساس ۲۵ پروژه عمرانی با نگاه بلند مدت در شهر چالوس در حال اجرا است.

اجرای 25 پروژه عمرانی با نگاه بلند مدت در شهر چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جعفر ردایی در گفتگو با این خبرگزاری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات به عنوان یک حرکت ملی، وظیفه اجتماعی، مشارکت مدنی، وظیفه دینی و مذهبی دارای اهمیت است، اظهار داشت: در انتخابات شرکت کنیم و انتخاب آگاهانه داشته باشیم و به افراد سالم، با تجربه، کارآزموده، متخصص و افرادی که قبلاً امتحان خود را پس داده اند رأی بدهیم.

وی با دفاع از عملکرد چهار ساله خود در شهرداری، ادامه داد: اعتمادسازی بین شهرداری و مردم، رضایت عمومی، توجه به سرمایه های اجتماعی، صلابت شفافیت و صداقت، ارتقاء نظام اداری شهرداری چالوس، توسعه منابع انسانی، توسعه امکانات نرم افزاری، ارتقاء خدمات در حوزه عمرانی، اداری و خدمات شهری، افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری، حمایت از انبوه‌سازان، بهره گیری از مشاوران مجرب و کارآزموده و متخصص در امور مختلف و مهم شهری و نیز توجه به امور فرهنگی و اجتماعی از جمله عملکردهای شهرداری چالوس در دوره تصدی من بوده است.

شهردار چالوس با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال 95 به میزان 25 میلیارد تومان بوده است و با افزایش سالانه به 150 میلیارد تومان در سال 99 رسیده است، گفت: افزایش سهم عمرانی از حدود 40 درصد به بالای 60 درصد رسید.

وی افزود: به پروژه‌های عمرانی توجه ویژه ای شد و بر این اساس 25 پروژه عمرانی با نگاه بلند مدت در شهر چالوس در حال اجرا است که مهمترین آنها پروژه ساماندهی رودخانه مرکز شهر، احداث پارکینگ در چند نقطه شهر و رینگ های شهری است.

ردایی خاطرنشان ساخت: توجه ویژه به امور فرهنگی و ورزشی کردیم و در همین راستا جشنواره «جِتسا» که تلفیقی از برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی بود طراحی و اجرایی شد که البته حدود سال به خاطر شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و گردشگران عزیز متوقف شد ولی با پایان یافتن کرونا، مجدداً برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هماهنگی و انسجام بین شورای اسلامی و شهرداری وجود داشت و همراهی و همگامی بسیار خوب اکثر عوامل شهرداری در انجام وظایف و اهداف از پیش تعیین شده نیز به وجود آمد که البته در مقطع سال آخر، این هماهنگی و همدلی در مجموعه شورای شهر به واسطه برخی رفتارها دچار خلل شد.

شهردار چالوس با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته بودجه شهرداری پنج برابر شد، گفت: این درآمد با هماهنگی همه بخشهای شهرداری و همت واحدهای شهرداری محقق شد و از آنجایی که شهرداری چالوس سال ها در تأمین اعتبارات دچار مشکل بود اما اکنون این مشکلات برطرف شد.

وی با بیان اینکه به محلات چالوس توجه ویژه ای شد در حالی که در گذشته چندان توجهی به آن نشده بود، تصریح کرد: تمامی محلات چالوس زیرسازی شد و آسفالت در حال انجام است.

ردایی با بیان اینکه جمع آوری زباله از یک روز در میان، به جمع آوری هر روزه رسید، اظهار داشت: ورودی های شهر چالوس اصلاح می شود و این در برنامه ویژه ما قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه به پروژه های زیرساختی با نگاه به آینده توجه شد، افزود: در منطقه فرج آباد، رادیودریا و خط هشت طرح احداث اسکله را داریم که نخستین اسکله در رادیودریا احداث می شود.

شهردار چالوس در پایان با بیان اینکه چالوس ابر روستا هست و مشکلات زیادی دارد و جای کار کردن زیادی وجود دارد، گفت: در پیشگاه خداوند و این تریبون اعلام می‌کنم که همه تلاش و همت و توان خودم را برای شهر گذاشتم و خداوند را ناظر به اعمالم می دانم و سعی کردم سالم کار کنم و برای منافع خودم یا گروه خاصی کار نکردم و اگر خدای ناکرده مصداقی یا مثالی دارند از ناسلامتی و فرصت طلبی اقتصادی و... بازگو کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه