English

رمپ اتصال بلوار امام رضا(ع) به پل ۹ دی تکمیل شد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تکمیل پروژه رمپ اتصال بلوار امام رضا(ع) به پل ۹ دی خبرداد.

رمپ اتصال بلوار امام رضا(ع) به پل ۹ دی تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید ابوالفضل میریک امامی آخرین وضعیت پل ۹ دی را تشریح و اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم شهر قم که توانسته در تکمیل رینگ ترافیکی شهر قم تأثیر بسیاری داشته باشد پل ۹ دی است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم دسترسی پل ۹ دی به بلوار امام رضا(ع) و بلوار جمهوری را در سال گذشته موردتوجه قرار داد و افزود: پل ۹ دی یعنی از میدان سپاه تا میدان امام حسین(ع) احداث‌شده که اوایل سال گذشته دسترسی به بلوار امام رضا(ع) به روی پل و بلوار جمهوری آن ایجاد و بتن‌ریزی عرشه و جدول‌گذاری و رنگ‌آمیزی آن تمام‌شده و در مرحله خط‌کشی است.

میریک امامی از تملک گاراژ بزرگ برای اتصال پل ۹ دی به بلوارامین خبر داد و گفت: برای دسترسی سریع به بلوار امین تملک یک گاراژ بزرگ در دستور کار قرارگرفته و در مرحله توافق بوده و به‌زودی عملیات تخریب آن آغاز می‌شود.

وی افزایش قیمت مصالح و بتن را یکی از مشکلات شهرداری دانست و ابراز کرد: شهرداری برای رفع این مشکل و جلوگیری از افزایش مضاعف هزینه‌ها و تعدیل بعضی از پروژه‌های مهم را به سازمان توسعه عمران واگذار کرده و توانسته با توجه به زمان‌بر بودن مرحله تملک زمان اتمام پروژه را نیز کاهش دهد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اعتبار این بخش از پروژه را ۸ و نیم میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: ۸ و نیم میلیارد تومان هزینه این مرحله از  قرارداد بوده ولی متأسفانه افزایش قیمت بتن و مصالح را داشته و در پایان هزینه کلی برآورد می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه