English

رشد ابر و بارندگی در ارتفاعات هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت:در ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات استان (به ویژه ارتفاعات شرقی) رشد ابر و احتمال وقوع رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

رشد ابر و بارندگی در ارتفاعات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طیمروز و فردا (جمعه)، وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس پیش بینی می شود و خلیج فارس مواج خواهد شد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: توصیه می شود، طی این مدت، شناورها از تردد به مناطق غربی جزایر کیش و لاوان و به ویژه نیمه غربی خلیج فارس خودداری نمایند. 

عارفی عنوان کرد: در مناطق دریایی استان نیز در ساعات بعد از ظهر وزش بادهای غربی پدیده ی غالب خواهد بود و توصیه می شود تردد شناورهای سبک با احتیاط صورت پذیرد. 

وی با اشاره به اینکه همچنین طی روز جمعه تا یکشنبه در دریای عمان تا شرق تنگه ی هرمز افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی و تلاطم دریا پیش بینی می شود، اضافه کرد: در ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات استان (به ویژه ارتفاعات شرقی) رشد ابر و احتمال وقوع رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

عارفی در پایان گفت: از نظر دمایی، طی این مدت، نوسانات دمایی بین 1 تا 3 درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه