English

صعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه ها ممنوع است

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به احتمال تقویت ناپایداری‌های جوی و دریایی، توصیه می شود از قرارگیری و تردد در حاشیه رودخانه ها، صعود به ارتفاعات و چرای دام درمناطق مرتفع خودداری شود.

صعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه ها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز یکشنبه 12 اردیبهشت، در ساعات صبح وضعیت جوی و دریایی آرام خواهد بود. در ساعات بعد از ظهر وزش بادهای جنوب غربی برروی مناطق دریایی استان پیش بینی می شود و دریا کمی مواج خواهد شد، همچنین افزایش و گذر ابر با احتمال رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد، به ویژه در ارتفاعات و مناطق مستعد استان پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تا پایان هفته ی جاری تحت تاثیر گذر امواج ناپایدار، شرایط جهت وقوع بارش های رگباری، وقوع رعد و برق، افزایش لحظه ای سرعت باد، بارش تگرگ و ایجاد رواناب موقتی در استان مهیا است و با توجه به احتمال تقویت ناپایداری‌های جوی و دریایی، توصیه می شود از قرارگیری و تردد در حاشیه رودخانه ها، صعود به ارتفاعات و چرای دام درمناطق مرتفع خودداری شود. همچنین تردد شناورها به ویژه سبک و صیادی در ساعات بعد از ظهر با احتیاط صورت پذیرد. 

وی در پایان اضافه کرد: از نظر دمایی طی این مدت، نوسانات دمایی (بین 2 تا 4 درجه سلسیوس) پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه