English

رئیس شورای شهر اصفهان در گفتگو با موج:

برای انجام درست و کامل وظیفه تا دقایق پایانی تلاش می‌کنیم

رئیس شورای شهر اصفهان گفت:بر اساس عهدی که بستیم تا دقایق پایان ماموریت تلاش می‌کنیم وظیفه خویش را به درستی و کامل انجام دهیم.

برای انجام درست و کامل وظیفه تا دقایق پایانی تلاش می‌کنیم

علیرضا نصر اصفهانی در بازدیدی که از خبرگزاری موج داشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان اظهار داشت: اگر مجدد با رای مردم مواجه شود، فعالیت های قبلی را ادامه خواهد داد تا کارهای نیمه تمام به سرانجام برسد.

وی در تبیین فرآیند انتخابات بیان کرد: در تبلیغات ،نابرابری وجود دارد که برمی‌گردد به عده و عده ای که در هرحزب و تشکیلاتی وجود دارد.

این مقام مسئول افزود: عارضه دیگر در انتخابات تخریب است که افراد به جای اینکه خود را ثابت کنند رغیب را مورد تعرض قرار می‌دهند و این امری غیر اخلاقی است.

رئیس شورای شهر اصفهان از برنامه چهل ستون شهر فردا،یاد کرد و اظهار داشت: ما در منشور شورای پنجم این برنامه راتدوین کردیم و اتفاقات خوبی نیز در شهر در زمینه های عمرانی افتاد.

وی ابراز کرد: اگر مجدد با رای مردم مواجه شویم ادامه کارهای قبلی را خواهیم داشت و باید این کارها به سرانجام برسد.

نصر اصفهانی آلودگی هوا وخشکی زاینده رود را دو چالش مهم شهر و مطالبه مردم از سوی شورای شهر دانست و گفت: در شورای چهارم مطالعاتی را از طریق دانشگاه صنعتی و اصفهان دنبال کردیم و نتیجه آن به معاونت برنامه ریزی شهری ابلاغ شد و این ها مواردی است برای اینکه اگر کسی خواست نظری مثلاً در مورد آلودگی هوا و مسائل اینچنینی بدهد از روی این داده‌ها نظر خود را مطرح کند.

رئیس شورای شهر اصفهان در ادامه از برنامه محله های عمودی یاد کرد و گفت: این برنامه ناظر به آپارتمان های سر به فلک کشیده است که جمعیت زیادی در آن حضور دارند.

وی افزود: در این طرح به جای اینکه مردم را در جای خاصی برای ارائه برنامه‌های شاد و جذاب جمع کنیم هنرمندان به مجتمع ها و آپارتمان های سر به فلک کشیده رفته و در فضای باز، آنجا برای مردم جشن برگزار نموده و به ارائه برنامه می‌پردازند و سعی می‌کنند لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کنند.

وی در ادامه به شعار عدالت فضایی اشاره و خاطرنشان کرد: این شعار یعنی در همه فضاهای شهر باید امکانات به صورت عادلانه توزیع شود و مردم علاوه بر زیرساخت هایی که نیاز دارند احساس کنند که خود در تصمیمات مشارکت دارند.

علیرضا نصر اصفهانی در ادامه در پاسخ به اینکه برای مقابله با کرونا چه اقداماتی انجام شده گفت: امیدواریم با تزریق واکسن بتوانیم با این ویروس خداحافظی کنیم و برنامه ها بهتر پیش رود ولی پایان کرونا بر هیچ کس مشخص نیست و باید برنامه ها را بر اساس وجود کرونا پیشبرد و اکثر کارها باید از طریق فضای مجازی انجام شود که در مجموعه فرهنگی و روابط عمومی شهرداری برنامه هایی در فضای مجازی دنبال می شود.

 وی با اشاره به شعار فراگیر استقلال آزادی جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این شعار اشاره به استقلال رای در انتخابات است اگر مردم حس سازماندهی را پیدا کنند رغبتی به رای دادن پیدا نمی کنند.

رئیس شورای شهر اصفهان اظهار داشت:جمهوریت نظام نیز با حضور مردم است و اگر حضور مردم کمرنگ باشد یعنی ما جمهوریت نظام را به عنوان یکی از شعارهای رکین از دست می‌دهیم و باید با مردم گفتگو کنیم و ببینیم چرا مردمی که همیشه در صحنه بودند نسبت به انتخابات بی اعتنا شده‌اند و چه اتفاقی افتاده که این بی میلی در مردم دیده شده و کمتر شاهدشور و نشاط گذشته هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه