English

نامزد ششمین دوره شورای شهر اصفهان در گفتگو با موج:

مدیریت شهری حق تشکل های اجتماعی است

کاندید ششمین دوره شورای شهر اصفهان بیان کرد:مدیریت شهری حق تشکل هایی است که ، ۳درصد ارزش افزوده به صندوق های شهرداری پرداخت می کنند و باید در مدیریت آن دخالت کنند.

مدیریت شهری حق تشکل های اجتماعی است

محمد اطرج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: ما نیاز داریم که مدیریت سنتی را با استفاده از ابزار فناوری اطلاعات تبدیل به مدیریت نوین و خلاق کنیم.

 

وی اظهار داشت: با شعار اصفهان شهر هوشمند وخلاق وارد عرصه انتخابات شده و با هدف مدیریت شهری از طریق تعامل سازنده و موثر با تشکل های اقتصادی و صنفی در این عرصه حضور پیدا کرده‌ام.

عضو نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان با بیان اینکه با حمایت ۷ تشکل وارد عرصه انتخابات شده ام، اظهار داشت: تشکل های دیگری هم بودند که پیشنهاد به حضور اینجانب در عرصه انتخابات داشتند ولی به جهت محدودیت اساسنامه ای  به طور رسمی حمایت خود را اعلام نکردند.

وی افزود: البته حضور و مشارکت در مدیریت شهری بحث سیاسی نیست ولی برخی تشکل ها برداشت سیاسی از این مسئله داشتند.

کارآفرین نمونه استان در سال ۸۶، اظهار داشت: ما نیاز داریم که هوشمند سازی شهر اصفهان را با اتکا به جوانان ، شرکتهای فعال حوزه فناوری اطلاعات وکسب وکارهای نوآفرین  در دستور کار قرار دهیم .

عضو نظام صنفی رایانه ای اصفهان ابراز کرد: مدیریت شهری حق تشکل هایی است که ، ۳درصد عوارض شهرداری را  تامین میکنند و باید در امورشهری دخالت وطرف مشورت کمیسیونهای شورا باشند.

اطرج تصریح کرد: وظیفه شورای شهر سیاست گذاری مدیریت شهری و وظیفه شهرداری مدیریت امور و نظارت بر اجرای برنامه ها وکنترل کیفی میباشد و اجرای کارها وپروژه های  شهر باید به بخش خصوصی واگذار شود. بنده به اصل برون سپاری امور اعتقاد دارم .

اطرج به  بیان اثرات  هوشمند سازی شهر شامل کاهش سفرهای درون شهری ، تسریع در امور ، کاهش هزینه اجرای خدمات شهرداری ، کاهش آلودگی هوا ، کاهش مصرف انرژی و.. اشاره کرد . وی  تاکسی یاب های اینترنتی را یک نمونه از تحول دیجیتال در کسب وکارها بیان کرد و گفت: تاکسی های اینترنتی بسیار کمک کرد که از منابع آزاد جامعه برای خدمات بهتر با هزینه کمتر استفاده شود. وی تصریح کرد برای ترغیب شهروندان به هوشمندسازی ساختمانها می توان عوارض صدور پروانه کمتری از انها گرفت.

عضو انجمن موسسات خدمات مالی و حسابرسی اصفهان در زمینه لزوم پیاده سازی کامل حسابداری تعهدی در شهرداری و پیاده سازی سیستم بهای تمام شده پروژه ها  اشاراتی کرد و اظهار داشت: با کمک فعالان حرفه حسابداری میتوان سهم هزینه های جاری شهرداری از کل بودجه را از 30 درصد فعلی کاهش خوبی داد .

محمد اطرج با اشاره به مشکلات کم آبی و خشکی آب زاینده رود اظهار داشت: در شورای شهر به کسانی احتیاج داریم که ارتباطات ملی بالا داشته باشند و بتوانند حقوق مردم را بگیرند.در هر حال اصفهان بدون زاینده رود آینده ای نخواهد داشت

نامزد انتخابات ششمین دوره شورای شهر اصفهان در پایان با بیان اینکه شعار اصلی من اصفهان شهر هوشمند و خلاق است اظهار داشت: اگر بتوانیم طبقه خلاق شهر را تقویت کنیم و مهاجرت طبقه خلاق شهر را معکوس واز توان اصفهانیهای مقیم خارج از کشوراستفاده کنیم اتفاق بزرگی را رقم خواهیم زد.

به گزارش موج؛ محمد اطرج فارغ التحصیل مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه صنعتی اصفهان  می باشد و دوره تخصصی مدیریت مالی را نیز گذرانده است و از سال ۶۹ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال می باشد و حدود بیست سال کار تشکلی در سطوح مختلف انجام داده است و مهندس برگزیده ارتباطات و اطلاعات در سال ۹۱می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه