English

سامان سعیدی:

۶ هزار مترمربع از محلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج آسفالت شد

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج از آسفالت 6 هزار مترمربع از معابر و محلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد در کوچه‌های بافت قدیم خبر داد و گفت: این معابر با 700 تن آسفالت، بهسازی شد.

6 هزار مترمربع از محلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج آسفالت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سامان سعیدی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان، اظهار کرد: آسفالت و بهسازی معابر و محلات به خصوص در سطح نواحی منفصل از مطالبات بحق شهروندان است که با شناسایی مسیرهایی که نیاز به بهسازی دارند براساس اولویت انجام خواهد شد. 

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج گفت: برخی از محلات  ناحیه منفصل شهری به دلیل نداشتن زیرساخت‌های لازم از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی عنوان کرد: عملیات آسفالت در سطح ناحیه حسن آباد نیز با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب معابر در حال انجام است. 

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج از آسفالت قریب به 6 هزار مترمربع از معابر سطح ناحیه منفصل شهری حسن آباد در کوچه‌های بافت قدیم خبر داد و گفت: این معابر با 700 تن آسفالت، بهسازی شد. 

سعیدی همچنین اعلام کرد : 10 هزار مترمربع اساس و 10 هزار مترمربع زیراساس در خیابان امیرحسین خان اردلان و آماده نمودن این خیابان به طول یک کیلومتر به منظور آماده سازی جهت آسفالت انجام شد. 

وی در ادامه به اجرای اساس 4 هزار مترمربع اساس و 4 هزار مترمربع زیراساس در خیابان زردشت (ون) و آماده شدن 350 مترطول جهت آسفالت و بهسازی مسیر نیز اشاره نمود که در آینده نزدیک این معابر هم آسفالت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه