English

سامان سعیدی خبر داد:

رنگ آمیزی ۸۰۰ مترمربع از سرعت کاه های سنندج به منظور ایمنی بیشتر

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از رنگ آمیزی 800 مترمربع از سرعت کاه های سنندج به منظور بالابردن ایمنی رانندگان در حین رانندگی درشب خبر داد.

رنگ آمیزی 800 مترمربع از سرعت کاه های سنندج به منظور ایمنی بیشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سامان سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: خیابان‌ها و معابر سطح شهر سنندج خط کشی محوری می‌شود. 

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج افزود: خط ‌کشی معابر و خیابان‌ها از مهم‌ترین علائم افقی ترافیکی در سطح شهر است که در راستای افزایش ایمنی معابر ترسیم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مهم نقش به سزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و به روان سازی ترافیک نیز کمک می‌کند.

سعیدی عنوان کرد: منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به رانندگان در خیابان‌های سطح شهر مطابق با اصول استاندارد عملیات خط‌کشی طولی ورودی و خروجی شهر و خیابان‌های اصلی اجرا می‌شود.

وی از آغاز عملیات خط‌کشی محوری 80 هزار متر طول  از خیابان‌ها و معابر سطح شهر سنندج خبر داد و گفت: افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک از مهم‌ترین اهداف اجرای خط کشی محوری سطح معابر است. 

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: تا کنون خط‌کشی محوری بلوار جدید الاحداث ننله، بلوار تامین اجتماعی، بلوار حمدی، بلوار آزادگان، بلوار شهید بهشتی، بلوار چمران، بلوار توحید و بلوار کامکار و همچنین زیرگذر ضیاء الدینی و بلوار پاسداران انجام شده است.

سعیدی تصریح کرد: عملیات خط کشی محوری با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به صورت ممتد و منقطع اجرایی شده و براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار بخش خصوصی عملیات خط‌کشی محوری خیابان‌های اصلی در حال اجرا است. 

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج در نهایت اعلام کرد: 800مترمربع از سرعت‌کاه‌های سطح شهر به صورت دو جزیی جهت دید رانندگان به ویژه در هنگام رانندگی در شب رنگ‌آمیزی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه