English

علیرضا کاظمی خبر داد:

آسفالت وبهسازی بیش از ۱۳ هزار متر مربع از محلات شهرداری منطقه یک

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از آسفالت و بهسازی 13 هزار و 500 مترمربع از معابر این شهرداری خبر داد.

آسفالت وبهسازی بیش از 13 هزار متر مربع از محلات شهرداری منطقه یک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، علیرضا کاظمی صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با  رسانه های استان در سنندج اظهار کرد: شهرک 5 آذر یکی از شهرک‌های تازه احداث شده در محدوده این منطقه است که به دلیل انجام ساخت ساخت و سازهای جدید برخی از معابر و محلات آن فاقد آسفالت بود.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: به منظور ارائه خدمات شایسته به ساکنان این شهرک و در راستای رفاه حال ساکنان این شهرک عملیات آسفالت معابر شهرک 5 آذر براساس اولویت اجرا شد.

وی از آسفالت و بهسازی معابر 13 هزار و 500 متر مربع از محلات شهرک 5 آذر در سنندج خبر داد و گفت: با بیش از 2 هزار و 250 تن آسفالت بخش عظیمی از معابر این شهرک آسفالت و بهسازی شد.

کاظمی تصریح کرد: روکش آسفالت شهرک 5 آذر پشت آپارتمان های سما، خیابان نرگس و کوچه های نرگس یک تا 4 به متراژ 6 هزار و 500 مترمربع با قریب به یک هزار و 100 تن آسفالت و بهسازی شد.

آسفالت معابر

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج افزود: عملیاتی نظیر 6 هزار و 500 متر مربع شن ریزی، 400 مترمکعب خاکبرداری و 800 متر طول جدول‌گذاری در راستای آسفالت و بهسازی خیابان نرگس و کوچه‌های نرگس و کوچه‌های نرگس یک تا 4 نیز انجام شده است.

وی از بهسازی 6 هزار متر مربع از خیابان پرتو و کوچه های پرتو یک تا 4 با یک هزار تن آسفالت نام برد و خاطرنشان کرد: 6هزار متر مربع شن ریزی، 300 متر مکعب خاکبرداری و 700 متر طول جدول گذاری به منظور تکمیل این معابر صورت گرفته است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج همچنین به بهسازی یک هزار متر مربع از کوچه نغمه با 165 تن آسفالت واقع در خیابان الهه اشاره نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه