English

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اعلام کرد:

شهرک ۵ آذر سنندج آماده بهره برداری ساکنان شد

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت : کار اتمام ساماندهی شهرک 5 آذر سنندج به اتمام رسید واز این پس ساکنان این شهرک به راحتی می توانند در تمام نقاط تردد نمایند.

شهرک 5 آذر سنندج آماده بهره برداری ساکنان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آرش رخزادی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات شهرک های تازه احداث شده، زیباسازی ورودی شهرک ها و همچنین احداث فضاهای سبز از جمله مطالبات ساکنان این شهرک ها است.

وی افزود: شهرک پنج آذر یکی از شهرک هایی است که ورودی آن از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود و عملیات ساماندهی آن سال گذشته در دستورکار شهرداری قرار گرفت.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در راستای توسعه سرانه فضای سبز وارتقای سطح سیما ومنظر، ورودی شهرک پنج آذر عملیات احداث پارک درون محلی به متراژ چهار هزار و 500 متر مربع انجام شد.

وی اضافه کرد: برای احداث فضای سبز ورودی این شهرک یک هزار متر مکعب خاکریزی، کاشت 2 هزار و 500 گلدان شمشاد در محوطه پارک و میدان تازه احداث شده، گلکاری داخل محوطه و میدان با 300  جعبه گل و کاشت 130 اصله نهال اجرا شد.

رخزادی اظهار داشت: برای تکمیل عملیات ساماندهی ورودی این شهرک ،110 مترمکعب عملیات پله گذاری کوچه قاصدک چهار و پنج منتهی به پارک و احداث دیوار جنب پله 50 مترمکعب انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج با اشاره به پایان عملیات ساماندهی ورودی شهرک پنج آذر گفت: احداث چهار هزار و 500 متر مربع فضای سبز، اصلاح هندسی و احداث میدان به شعاع 25 متر از جمله اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی ورودی این شهرک است.

وی افزود: اجرای 100 مترمربع کف فرش داخل پارک، 75 مترمربع سنگ فرش پاگرد پله ها و جدول گذاری به صورت تک جدول و نهر محوطه و کنار پارک به طول 850 مترطول از دیگر فعالیت های عمرانی اجرا شده در همین راستا است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج یاداور شد: یکی از اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی ورودی شهرک پنج آذر اصلاح هندسی و احداث میدان به شعاع 25 متر است.

وی با اشاره به آسفالت ورودی شهرک پنج آذر و محوطه میدان تازه احداث شده گفت: با اتمام عملیات آسفالت ورودی این شهرک عملیات ساماندهی ورودی شهرک 5 آذر هم پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه