English

معنا شدن انسانیت توسط پاکبان سنندجی

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در یک اقدام شایسته فاروق امینی از پاکبانان وظیفه شناس و امانتدار شهرداری کیف حاوی مقداری پول نقد، مدارک بانکی و شناسایی را به صاحبش باز گرداند.

معنا شدن انسانیت توسط پاکبان سنندجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آرش رخزادی از معنا شدن انسانیت توسط پاکبان سنندجی خبر داد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج امروز  اظهار داشت: فاروق امینی از پاکبانان خدوم و زحمتکش این شهرداری ساعت 2 بامداد امروز در محله حاجی آباد یک عدد کیف جیبی حاوی 2 میلیون و 500 هزار ریال پول نقد و چند عدد کارت بانکی و همچنین کارت شناسایی را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این پاکبان خدوم و زحمتکش کیف پیدا شده را برای شناسایی صاحب آن به مسئول امور شهر منطقه تحویل داد، افزود: برای شناسایی صاحب کیف با توجه به کارت شناسایی موجود از طریق ثبت احوال اقدام شد که نتیجه ای نداشت.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اضافه کرد: پس از آن از طریق نام و نام خانوادگی صاحب مدارک با مرکز اطلاعات تلفنی 118 تماس گرفته و توانستند شماره تلفن منزل صاحب کیف را پیدا کنند.

وی با اشاره به باز گرداندن کیف به صاحبش گفت: در صورت جلسه ای کیف به همراه پول نقد و مدارک شناسایی و بانکی به صورت کامل تحویل این شهروند سنندجی شد.

رخزادی یادآور شد: این پاکبان خدوم و زحمتکش برای چندمین بار است که اشیای قیمتی را در حین انجام خدمات رسانی به شهروندان پیدا کرده و به صاحبانش تحویل داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه