English

تاخت و تاز کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: فوتی های شبانه روز گذشته با میانگین سنی ۳۷ تا ۸۳ سال از شهرستان های بندرعباس، سیریک، بشاگرد و میناب بودند و با احتساب این فوتی ها، مجموع قربانیان کرونا در هرمزگان به یک هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

تاخت و تاز کرونا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح آخرین وضعیت کرونا یی استان، اظهار کرد: فوتی های شبانه روز گذشته با میانگین سنی ۳۷ تا ۸۳ سال از شهرستان های بندرعباس، سیریک، بشاگرد و میناب بودند و با احتساب این فوتی ها، مجموع قربانیان کرونا در هرمزگان به یک هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی شمار بستری های کرونا در هرمزگان در شبانه روز گذشته، خاطرنشان کرد: در مدت زمان ذکر شده ، ۱۹۶ نفر مبتلای جدید در بیمارستان های استان بستری شدند و مجموع بستری ها به ۶۶۶ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از مجموع بستری ها، ۱۰۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۰ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به نگرانی های مردم در خصوص واکسن کرونا و ناقل بودن افراد واکسینه شده، گفت: این افراد ناقل کرونا نبوده و نیازی به قرنطینه آنها در منزل وجود ندارد و آنها به راحتی می توانند پس از واکسیناسیون در محل کار و در میان افراد خانواده حاضر شوند.

نوروزیان تهویه مناسب در خانه و محیط‌های سربسته، استفاده از ماسک، رعایت فاصله دومتری، شرکت نکردن در تجمع ها و شستشوی مرتب دست‌ها را از مهمترین عوامل پیشگیری از ابتلای به کرونا عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه