English

تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: جان باختگان ۵ آقا و ۴ خانم در رده سنی ۳۵ تا ۹۲ سال از بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، رودان، قشم و میناب بودند.

تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان،  گفت: جان باختگان ۵ آقا و ۴ خانم در رده سنی ۳۵ تا ۹۲ سال از بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، رودان، قشم و میناب بودند.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: امروز نیز ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند که نسبت به شیانه روز گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است و اکنون در مجموع ۵۸۹ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

به گفته وی، از مجموع بستری ها، ۹۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند که نسبت به شبانه روز گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته و حال ۲۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: افرادی که دوز اول واکسن کرونای اسپونتیک و آسترازنکا را دریافت کرده اند تا سه ماه حداکثر می‌توانند دوز دوم را دریافت کنند.

دکتر نوروزیان گفت: فاصله بین تزریق دوز اول و دوم واکسن سینوفارم از ۴ تا ۸ هفته متغیر است و به همین علت نگرانی از بابت تاخیر در تزریق این دوز وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه