English

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر:

باید در جنگ اقتصادی دشمن، پای صندوق های رای حاضر شد

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر گفت: دشمن وارد جنگ اقتصادی شده و باید به پاسداشت خون شهدا در پای صندوقهای رای حاضر شد.

باید در جنگ اقتصادی دشمن، پای صندوق های رای حاضر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد کریمیان در برنامه رزمایش روح الله که با حضور جمعی از کارگران آزاد برگزار شد، اظهار کرد: مقام کارگر در روایات و احادیث از اهمیت والایی برخوردار است و در تکریم کارگر روایات  فراوانی از ائمه معصومین (ع)به دست ما رسیده است.

وی  با اشاره به قدرت امام راحل (ره) و هم اکنون مقام معظم رهبری با توجه به جایگاه عظیم فقاهت و رهبری،  اهمیت این مطلب را که بر دست  کارگر بوسه می زنند، را می رساند.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر با توجه به این مطلب که یکی از اساس های کنوانسیون کودک مداخله نکردن کودکان در اغتشاشات سیاسی است،  لذا دشمنان از هر فرصتی برای بد جلوه دادن حضور حماسی مردم ایران در صحنه ها استفاده می کنند که نمونه آن برگزاری همایش شیر خوارگان حسینی است که انجام این برنامه را رواج خشونت می خواند.

وی تصریح کرد: امروزه پیشرفت و قدرتمندی ایران اسلامی در منطقه ظهور پیدا کرده که تمام عزت اسلام و جمهوری اسلامی ایران، از برکت خون شهداء و حضور در صحنه همیشگی مردم است.

این مقام مسئول هشدار داد: دشمنان جمهوری  اسلامی ایران به علت بی کفایتی برخی مسئولان در داخل و معضلات و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده،در صدد هستند ملت ایران را از رفتن به پای صندوق های رای بازدارند و تفکر انقلابی را در بین مردم ازبین ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر به بدعهدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی اشاره نمود و ادامه داد: در برجام دیدیم که چگونه دشمنان به تعهدات خود عمل نکردند و باز از در مکر و نیرنگ وارد شدند.

کریمیان در پایان بیان کرد: زمانی جنگ نظامی بود و در صحنه جنگ حاضر شدیم اما دشمن امروز وارد جنگ اقتصادی و فرهنگی شده و موظفیم به پاسداشت خون شهدا و عزت جمهوری اسلامی ایران در پای صندوق های رای حاضر شویم.

فرمانده سپاه خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه