English

اکبر بهنام جو خبر داد:

اختصاص اعتبار لازم برای تامین آب شرب در مشگین شهر

استاندار اردبیل از تخصیص اعتبار لازم برای تامین آب شرب کارخانه حدید مبتکران، روستای نقدی علیا و ارباب کندی مشگین شهر خبر داد.

اختصاص اعتبار لازم برای تامین آب شرب در مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه بررسی نحوه اجرای آب رسانی به کارخانه حدید مبتکران، روستای نقدی علیا و ارباب کندی از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تامین آب شرب کارخانه حدید مبتکران و  روستاهای نقدی علیا و ارباب کندی مشگین شهر خبر داد.

وی بیان کرد: در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان ، تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح مسیر  آبرسانی به مشگین شهر و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آبرسانی به روستاهای نقدی ، ارباب کندی و کارخانه کامیون سازی نهایی و محقق شد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: علاوه بر ۱۰ میلیارد تومان، چهار میلیارد تومان نیز با مشارکت کارخانه حدید مبتکران برای اجرای طرح هزینه می شود.

بهنام جو گفت: در همین راستا، عملیات اجرایی، بهسازی چشمه و حفر یک حلقه چاه جدید در کنار چاه قبلی پایین دست سد سبلان شروع و منبع بتنی ۵۰۰ متر مکعب برای این روستا جانمایی می شود.

وی ادامه داد: احداث و خط انتقال آب حفاری و در چند ماه آینده لوله گذاری شده و در سریعترین زمان ممکن مورد بهره برداری مردم منطقه قرار می گیرد.

استاندار اردبیل گفت: در عملیات انتقال آب از سد سبلان ، واحد تولیدی کامیون سازی همکاری می کند.

شرکت آب و فاضلاب استان نیز تعهد کرد از محل اعتبارات داخلی نسبت به بهسازی خطوط آب روستا اقدام کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه