English

بهروز ندایی خبر داد:

آغاز تبلیغات شوراها از ۲۰ خرداد ماه در اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آغاز تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آغاز تبلیغات شوراها از ۲۰ خرداد ماه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تبلیغات به مدت یک هفته تا ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و لازم است نامزدها در روند تبلیغات شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در ۱۲ شهرستان، ۳۱ شهر و ۳۱ بخش در استان برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تایید نهایی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر انجام شده و ۷۷۷ نفر در استان برای تصدی ۱۶۵ کرسی اصلی و 101 کرسی علی البدل با هم رقابت می کنند.

ندایی بیان کرد: همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر، انتخابات شوراهای اسلامی  روستاها نیز در هزار و ۵۱  روستا برگزار می شود.

وی افزود: پنج هزار و ۷۵۶ نفر از روستاها برای حضور در شوراهای اسلامی روستاها شرکت کرده اند که سه هزار و ۲۵۲ عضو اصلی برای شوراهای روستا انتخاب می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی زیرساخت های استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: هزارو ۶۷۷ شعبه با افزایش 10 درصدی نسبت به دوره های گذشته  آماده  اخذ رای از هم استانی ها بوده که هزار و ۳۳۱ مورد ثابت و ۳۳۶ سیار است.

ندایی گفت: علاوه بر این ۱۲ صندوق سیار نیز با متولی گری دانشگاه علوم پزشکی برای اخذ آرا از افراد بستری و قرنطینه های کرونا در بیمارستان ها و منازل فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مشارکت استان در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری ۷۳ درصد بوده اظهار امیدواری کرد در این دوره نیز مردم با حضور در پای صندوق های رای حماسه دیگری بیافرینند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه