English

بهروز ندایی:

تعداد شعب اخذ رای در اردبیل ۱۰ درصد افزایش یافت

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تعداد شعب اخذ رای در استان اردبیل 10 درصد افزایش یافته است.

تعداد شعب اخذ رای در اردبیل 10 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: شعبه هایی که بیش از هزار رای در آن اخذ شده بود به دو شعبه افزایش و یا یک شعبه سیار در آن دایر شده است.

وی بیان کرد: تمامی تعرفه های احراز هویت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای انتخابات  دریافت شده و در استانداری مستقر است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: به لحاظ زیرساختی از جمله خودرو و نیروی انسانی و تجهیزات لازم مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و تمامی امکانات فراهم شده است.

ندایی با بیان اینکه نزدیک ترین شعب به محل سکونت افراد اطلاع رسانی می شود،افزود: سامانه ای در وزارت کشور تهیه شده که نزدیک ترین شعبه به افراد پیامک می شود.

وی به افراد رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: افراد رد صلاحیت شده در شوراهای اسلامی شهر ۳۸ نفر هستند که می توانند به هیات نظارت استان اعتراض کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ تا ۲۶ انجام و تبلیغات خارج از این محدوده زمانی غیرقانونی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه