English

سید هاشم صدر:

پایین نیامدن آمار بستری‌ ها نگران کننده‌است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: وضعیت نارنجی در قم حاکم است و طی ۱۰ روز گذشته تعداد بستری‌ها ۲۰۰ نفر بوده و کاهش نیافته‌است.

پایین نیامدن آمار بستری‌ ها نگران کننده‌است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید هاشم صدر افزود: بالا بودن آمار فوتی و پایین نیامدن آمار بستری نگران‌کننده است و نشان می هد این ویروس همچنان در جامعه است و چرخش دارد.

به گفته وی، ۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در سطح استان راه‌اندازی شده که یک مرکز خودرویی و پنج مرکز تجمعی است.

وی بیان کرد: از امروز فقط کسانی که باید نوبت دوم واکسن را دریافت کنند، باید به مرکز شماره یک واکسیناسیون واقع در میدان روح‌الله مراجعه کنند؛ با در دسترس قرار گرفتن واکسن‌های داخلی، همه مراکز واکسیناسیون استان فعال خواهند شد و خدمات ارائه می‌دهند.

صدر با بیان این‌که از لحاظ آمار واکسیناسیون در کشور عقب نیستیم، افزود: انتظار می‌رفت مردم قم استقبال بهتری از واکسن داشته باشند و امیدواریم شرایط طوری مهیا شود که همگام با سراسر کشور، پیش رویم.

وی با اشاره به این‌که اطلاع‌رسانی برای لزوم انجام واکسیناسیون انجام شده است، اضافه کرد: فیلم‌ها و کلیپ‌هایی از کادر درمان که واکسینه شده بودند ساخته شد؛ ولی نگرش نسبت به واکسن در قم با سایر استان‌ها متفاوت است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به دریافت خدمات درمانی از سوی برخی اتباع و عدم پرداخت هزینه، گفت: برخی اتباع که حجم زیادی از خدمات را دریافت می‌کنند و باید برای مرخصی تسویه‌حساب کنند؛ جو رسانه‌ای ایجاد می‌کنند تا بیمار خود را بدون تسویه‌حساب مرخص کنند.

صدر افزود: متاسفانه رقم بزرگی از انباشت بدهی اتباع در بیمارستان شهید بهشتی قم وجود دارد که اگر تسویه نشود، این بدهی برای مسئولان باقی می‌ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه