English

غلامرضا صیادی:

شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مشکوک به کرونا در ورودی مرز‌های خراسان رضوی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی عنوان کرد: تاکنون ۶۴ هزار و ۱۳۰ مسافر خارجی در ورودی‌های این استان تب‌سنجی شده‌اند که از افراد مشکوک به ابتلا به کرونا تست تشخیصی گرفته شده.

شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مشکوک به کرونا در ورودی مرز‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: با اجرای طرح مراقبت بهداشتی در مبادی ورودی مرز‌های خراسان رضوی سه هزار و ۷۹۴ مسافر خارجی مشکوک ابتلا بهکرونا شناسایی شدند.

صیادی در ادامه افزود: این تعداد از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۲ خرداد ماه امسال و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی شناسایی شده‌اند.

وی همچنین گفت: تاکنون ۶۴ هزار و ۱۳۰ مسافر خارجی در ورودی‌های خراسان رضوی  تب‌سنجی شده‌اند که از افراد مشکوک به ابتلا به کرونا تست تشخیصی گرفته شده و برای پیگیری‌های بعدی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادمه داد: هنگام تب‌سنجی و پایش سلامت مسافران، مباحث آموزشی برای مقابله با کرونا نیز به آنان ارائه می‌شود.

صیادی در خاتمه اظهار کرد: در اجرای این طرح ۲ قرارگاه مرزی شامل مرز هوایی در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و مرز زمینی در دوغارون شهرستان تایباد این استان به منظور استقرار نیرو‌های هلال احمر انتخاب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه