English

سیاوش محمدی خبر داد:

کاهش نسبی دمای هوا طی امروز در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از کاهش نسبی دمای هوا طی امروز در سطح استان اردبیل خبر داد.

کاهش نسبی دمای هوا طی امروز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد با توجه به استقرار پرارتفاع جنب حاره ای در نواحی غربی و مرکزی ایران، جو شمالغرب کشور تا پایان هفته نسبتاً پایدار خواهد بود.

وی افزود: امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) موقتاً جریانات شمالی که با رطوبت خزری نیز همراه است، به استان نفوذ کرده و دمای هوا را به صورت نسبی در سطح استان کاهش خواهند داشت ضمناً بر میزان پوشش ابر بویژه در نواحی مرکزی استان افزوده شده و شاهد وزش باد خزری (گاهی تند) و در برخی نواحی رخداد مه صبحگاهی خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: آسمان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۱ و ۱۲ خرداد) در غالب ساعات صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد جنوبی (گاهی تند) خواهد بود و بر دمای هوا نیز افزوده خواهد شد.

محمدی گفت: مجدداً از روز پنجشنبه (۱۳ خرداد) شاهد نفوذ جریانات شمالی، وزش باد خزری (گاهی تند) و کاهش دما در استان خواهیم بود که این جریانات از عصر پنجشنبه تا صبح جمعه (۱۴ خرداد) تقویت شده و شار رطوبتی مناسبی با خود به همراه خواهند داشت که موجب می شود آسمان استان اردبیل طی مدت مذکور نیمه ابری تا ابری، مه آلود و در برخی نواحی مرکزی با بارش خفیف باران توام باشد.

وی تصریح کرد: از قبل از ظهر جمعه از میزان پوشش ابر در سطح استان اردبیل کاسته خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه