English

سیاوش محمدی خبر داد:

پیش بینی بارش باران و رگبار و رعدوبرق طی امروز و فردا در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز و فردا بارش باران و رگبار و رعدوبرق در بیشتر مناطق استان اردبیل پیش بینی می شود.

پیش بینی بارش باران و رگبار و رعدوبرق طی امروز و فردا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه های هواشناسی و با تاکید بر هشدار هواشناسی صادره طی امروز و فردا (چهارشنبه ۵ خرداد) با فعالیت ناپایدار جوی، علاوه بر وزش باد خزری (گاهی توام با تند باد لحظه ای) و خنکی هوا در بیشتر مناطق استان بارش باران (غالباً به صورت رگبار و رعدوبرق) پیش بینی می شود.

وی افزود: اوج بارش از بعدازظهر امروز (سه شنبه ۴ خرداد) تا عصر فردا (چهارشنبه ۵ خرداد) بوده و تمرکز بارش ها بیشتر در مناطق مرکزی (بویژه اطراف کوهستان سبلان، شهرستان های مشگین شهر، نیر و سرعین)، در مناطق جنوبی (شهرستان های کوثر و خلخال) و در بخش هایی از مناطق شمالی (از جمله شهرستان های انگوت و اصلاندوز و بخش هایی از شهرستان گرمی) انتظار می رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به رگباری بودن بارش ها (و احتمالاً در مناطق مستعد همراه با تگرگ و رعدوبرق) آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها نیز احتمال می رود.

محمدی تصریح کرد: روز پنجشنبه آسمان استان نیمه ابری بوده و تنها از شرایط فصلی و محلی در مناطق کوهستانی بارش پراکنده دور از انتظار نیست؛ اما از روز جمعه با پایداری شرایط جوی، دمای هوا در سطح استان اردبیل افزایش می یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه