English

سخنگوی سپاه پاسداران:

«مردمی بودن» یکی از امتیازهای مثبت سپاه نسبت به سایر ارگان‌های دولتی و نظامی است

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: یکی از مهم ترین مولفه های سپاه مردمی بودن آن است و بر همین اساس رهبر فرزانه انقلاب به جذب حداکثری به عنوان استراتژی همیشگی تاکید دارند.

«مردمی بودن» یکی از امتیازهای مثبت سپاه نسبت به سایر ارگان‌های دولتی و نظامی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار رمضان شریف در جمع مسئولان روابط عمومی نواحی سپاه عاشورا، اظهار داشت: یکی از مهم ترین مولفه های سپاه مردمی بودن آن است و بر همین اساس رهبر فرزانه انقلاب به جذب حداکثری به عنوان استراتژی همیشگی تاکید دارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرهیز از انشقاق و سلیقه ای عمل کردن در این خصوص را یادآور شد و گفت: همه مردم زیر چتر نظام هستند و نباید با رفتارهای غیرمعقول افراد را رادفع کرد چراکه مردم مهم ترین سرمایه اجتماعی به شمار می روند.

سردار شریف توجه به نخبگان و اقشار برجسته اجتماع را در این راستا مهم برشمرد و اظهارداشت: فهم و برداشت نخبگان در خصوص موضوعات با مردم عادی یکی نیست بنابراین باید در جذب و حفظ این افراد به عنوان سرمایه اجتماعی دقت و تلاش شود.

وی ایجاد منزلت اجتماعی برای نظام را با توجه به اقشار مختلف مردم در صنوف مختلف از مهم ترین رسالت بسیج با تبیین دستاوردهای سپاه و نظام دانست.

سردار شریف در ادامه معنویت و بنیه اعتقادی سپاه را از دیگر مولفه مهم نام برد و  اضافه کرد: اگر سپاه قدرتمندترین نیروی نظامی دنیا هم باشد ولی بی توجه به معنویت و ولایت باشد مشابه دیگر ارتش های دنیاست بنابراین معنویت اساس و شاکله این نهاد انقلابی است.

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه توجه به بعد تخصصی کار روابط عمومی، شناخت سازمان و مخاطبان و کسب تخصص لازم و رفتار حرفه ای با درون و برون سازمان را از شاخصه های مهم یک روابط عمومی متخصص خواند.

سردار شریف تاکید کرد: رفتار حرفه ای روابط عمومی است که یک فرد می تواند به هنگام و درست عمل کرده و برای سازمان خود منزلت اجتماعی ایجاد و آن را تقویت کند بنابراین روابط عمومی ها با توجه به این شاخص ها می توانند با کار تاثیرگذار خود وحدت آفرین و منزلت زا باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه