English

انتقاد امام جمعه تبریز از نبود وحدت فرماندهی در حوزه فناوری و ارتباطات/ضرورت تحقق شبکه ملی ارتباطات

امام جعه تبریز با انتقاد از نبود وحدت فرماندهی در حوزه فناوری و ارتباطات گفت: اعمال نظر و اجرای رویکردهای وزارتخانه ها و سازمان های صاحب اختیار و تصمیم گیر در این حوزه باعث بروز مشکلات عدیده بوده است.

انتقاد امام جمعه تبریز از نبود وحدت فرماندهی در حوزه فناوری و ارتباطات/ضرورت تحقق شبکه ملی ارتباطات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت : شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت ارتباطی فضای مجازی کشور یکی از مهم‌ترین طرحهای ملی و مطالبه به حق مقام معظم رهبری است که باید یک گفتمان عمومی تبدیل شود.

امام جمعه تبریز افزود: با توجه به اینکه  فضای مجازی خیلی مهم و و جزء زندگی مردم است و نمیتوان آن را مسدود کرد  و در واقع به یک بخش حقیقی از زندگی مردم شده است راه اندازی شبکه ملی اطلاعات از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است.

وی با انتقاد از نبود وحدت فرماندهی در حوزه فناوری و ارتباطات خاطرنشان کرد: اعمال نظر و اجرای رویکردهای وزارتخانه ها و سازمان های صاحب اختیار و تصمیم گیر در این حوزه باعث بروز مشکلات عدیده بوده است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه فضای مجازی ما بدون اختیار ما و بیرون از اختیار ما مدیریت میشود گفت : فضای مجازی از مسائل مهم انقلاب اسلامی به حساب می آید و به تعبیر مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه ما نظارت کافی به فضای مجازی نداریم اضافه کرد : متاسفانه در حیات اجتماعی دچار چالش های فراوانی در فضای مجازی هستیم و فقدان نگاه دقیق به فناوری های ارتباطی و مدیریت فضای مجازی موجب بهره برداری طراحان فضای مجازی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد : کسانی که چنگال هایشان به خون آغشته افراد بی گناه همچون گرگی در لباس میش در فضای مجازی با غفلت گروهای گوناگون اقدام به گسترش نرم افزار و سخت افزار فساد خیز خودشان میکنند.

وی با تاکید بر بیداری مردم و مسئولان در آستانه انتخابات در فضای مجازی گفت : بهترین گفتمان در عرصه فضای مجازی همان مطالبه به حق مقام معظم رهبری یعنی تحقق شبکه ملی ارتباطات است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه