English

امام جمعه تبریز:

وحدت و همدلی نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی ستودنی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: وحدت و همدلی نیروهای مسلح مستقر در استان ستودنی است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وحدت و همدلی نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم ، در مراسم تکریم و معارفه‌ فرماندهان سابق و جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان استانی برگزار شد، با قدردانی از زحمات و تلاش های امیرسرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی اظهار داشت: از طرف خودم و استاندار آذربایجان شرقی به این فرمانده عزیز خداقوت می‌گویم که یکی از بهترین فرماندهان استان بودند.

وی ادامه داد: امیر میرزایی یک فرمانده توانمند، ولایی، مدیر و مدبر بودند و مردم و مسئولان آذربایجان هیچ وقت خدمات این فرمانده عزیز را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه تبریز در رابطه با فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان نیز گفت: من از زمان لشکر ۲۸ توفیق آشنایی با امیر شفیعی را دارم و بعد ها که این فرمانده عزیز در یگان‌های مختلف از جمله در تیپ ۶۵ نیروهای مخصوص تهران حضور داشت و همه می‌دانیم که حضور در این تیپ مستلزم ورزیدگی و آمادگی رزمی بالا است.

وی ادامه داد: در نهایت نیز در تیپ ۲۵ حضور داشتند و به طور خلاصه می‌گویم امیرشفیعی فرماندهی نیست که پشت میز نشین باشد و همیشه در تحرک است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وحدت بین نیروهای مسلح مستقر در استان را ستودنی خواند و افزود: همواره ما بین نیروهای مسلح استان اتحاد و همدلی ویژه ای وجود دارد مخصوصا در قضیه قره باغ که بازهم تیپ ۲۵ واکنش سریع و تیپ۱۱۶ قزوین به همراه توپخانه مراغه در کنار غیورمردان سپاه و مرزبانی نیروی انتطامی درخشیدند.

آل هاشم در پایان تاکید کرد: نباید خدمات و زحمات گذشتگان را فراموش کنیم چرا که هرچه داریم از فرماندهانی است که بازنشسته شده اند و نباید این بازنشستگان عزیز را فراموش کنیم.

گفتنی است در این مراسم از خدمات امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی قدردانی و امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی به عنوان فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی