English

الحاق روستای جمکران سرانجام به محدوده شهر قم

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از الحاق روستای جمکران سرانجام به محدوده شهر قم خبرداد.

الحاق روستای جمکران سرانجام به محدوده شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسن صبوری در گفت و گویی، اظهار داشت: در راستای تکریم ساکنان روستای جمکران و تعیین متولی رسیدگی به امور روستا و با پیگیری این اداره کل روستای جمکران به محدوده شهر قم ملحق شد.

وی افزود: شورایعالی شهرسازی و معماری به موجب بند سه طرح جامع شهر قم مورخ بیست و چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ روستای جمکران را به شهر قم الحاق نموده بود. لیکن این الحاق از سوی دیوان عدالت اداری مغایر قانون تشخیص داده‌شد.

صبوری تصریح کرد: براساس رای دیوان عدالت اداری کشور، الحاق این روستا به شهر قم علاوه بر تایید در شورایعالی شهرسازی و معماری، نیازمند تایید و تصویب در هیات وزیران بوده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، ادامه داد: در طی سالیان گذشته تعداد زیادی از درخواست‌های تغییر طرح تفصیلی شهر در داخل محدوده روستای جمکران به دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ارجاع شده‌است که همه این درخواست ها به دلیل در محدوده نبودن این روستا ترتیب اثر داده نشده است.

صبوری گفت: معاون اول رییس جمهور با ابلاغ نامه ای، موافقت هیئت وزیران با الحاق روستای جمکران به محدوده شهر قم را اعلام کرد و از این پس روستای جمکران در محدوده شهر قم خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه