English

آخرین وضعیت اقدام ملی مسکن در قم از زبان مدیرکل راه و شهرسازی استان

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در قم را تشریح کرد.

آخرین وضعیت اقدام ملی مسکن در قم از زبان مدیرکل راه و شهرسازی استان

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسن صبوری در گفت‌وگویی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان قم را مدنظر قرار داده و اظهار کرد: چهار هزار واحد برای ساخت اقدام ملی در مرحله اول استان قم از سوی وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی شده و تاییده اولیه دو هزار و 155 نفر نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، یک هزار و ۸۷۵ نفر در شهر قم با ارسال پیامک به بنیاد مسکن استان مراجعه کرده و پس از بررسی یک هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها تایید نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۵۰۰ نفر تایید شده نهایی، برای ۶۲۴ نفر افتتاح حساب انجام‌شده است و این دسته از افراد پس از دریافت پیامک افتتاح حساب باید ۶۰۰ میلیون ریال واریز نمایند.

به گفته صبوری، بر اساس مصوبه شورای تامین مسکن متقاضیان ۲ هفته کاری فرصت دارند مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و پس از گذشت یک ماه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال باقیمانده را واریز نمایند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون ۸۵ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سرعت و پیشرفت پروژه به واریز وجه متقاضیان بستگی دارد و چنانچه افراد تا ۲ هفته کاری نسبت به واریز وجه اقدام نکنند طبق دستورالعمل طرح اقدام ملی مسکن، حذف می‌شوند.

وی در خصوص وضعیت معترضین به نتایج مرحله اول(پردیسان/ قم)، بیان کرد: پالایش این دسته از افراد به‌زودی انجام خواهد شد و بابت ادامه حضورشان در این طرح در صورت احراز صلاحیت و تایید، نگران نباشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه