English

رییس مجموعه ورزشی کارگران یزد؛

رشته های نخستین المپیاد ورزشی کارگران یزد اعلام شد/ برگزاری ۲۰ مسابقه ورزش کارگری سال۹۹

رییس مجموعه ورزشی کارگران یزد گفت: نخستین المپیاد ورزشی کارگران یزد در تیر ماه و در پنج بخش برگزار می شود.

رشته های نخستین المپیاد ورزشی کارگران یزد اعلام شد/ برگزاری 20 مسابقه ورزش کارگری سال99

محمد هادی آقایی رییس مجموعه ورزشی کارگران یزد در نشست خبری گفت: نخستین المپیاد ورزشی کارگران یزد در تیر ماه و در پنج بخش کارگری، همسران و فرزندان کارگران، کارگران بازنشسته و کارگران نابینا و کم‌بینا، در هفت رشته شامل طناب‌کشی، طناب‌زنی، قویترین کارگران، هدف‌زنی، روپایی، دو سرعت و پرتاب توپ مدی سن بال در سه سطح واحدهای تولید، شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

آقایی با بیان این که رشته‌های تدارک دیده شده برای هر یک از جامعه‌ی هدف المپیاد متفاوت است، گفت: مسابقات مربوط به خانواده کارگران به صورت کاملاً  مجازی برگزار و در واحدهای تولیدی نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام شرکت کنندگان در المپیاد یادشده از دهم تا ۲۵ خردادماه جاری اظهارکرد : علاقه مندان می‌تواند از طریق سایت مجموعه ورزشی کارگران استان به نشانی mvkyazd.ir  برای شرکت در این المپیاد ثبت نام کنند. 

وی  با بیان اینکه رشته‌های یادشده برای هر جامعه‌ هدف المپیاد ورزشی متفاوت است، گفت: مسابقات مربوط به خانواده کارگران مجازی برگزار و در واحدهای تولیدی نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیگیری می‌شود.

رییس مجموعه ورزشی کارگران یزد در بخشی از سخنان خود  از فعالیت ۱۲ مجموعه ورزشی کارگران در هشت شهرستان‌ استان خبر داد و با بیان این که چهار مورد مجموعه‌ها در مرکز استان واقع است، گفت:  همچنین زمین مجموعه ورزشی کارگران شهرستان خاتم تهیه شد. 

وی با بیان اینکه تا قبل از شیوع کرونا در اسفندماه ۱۳۹۸ مجموعه‌های ورزشی کارگران استان در ۳۲ رشته ورزشی فعالیت داشت که به دنبال شیوع این ویروس این تعداد به ۲۶ رشته کاهش یافت ، گفت: هرچند سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا سالی پرفراز و نشیب در بخش‌های مختلف بود ولی در بخش ورزش کارگری شاهد برگزاری ۲۰ مسابقه با حضور ۸۲۰ نفر از کارگران بودیم که ۱۲۰ ورزشکار در ۱۷ رشته به مسابقات کشوری اعزام شدند  و کسب ۹ مدال از جمله موفقیت این بخش  بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه