English

شهردار کرمانشاه در حاشیه افتتاح تقاطع شهید سلیمانی؛

تقاطع شهید سلیمانی بزرگترین پروژه عمرانی شهر است/ زایش نیروهای شهرداری وقت حقوق دادن!

سعید طلوعی از تقاطع شهید سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی شهر یاد کرد و گفت: با پایان یافتن مراحل عمرانی کار، ظرف 20 روز فضای سبز و چندین رمپ پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.

تقاطع شهید سلیمانی بزرگترین پروژه عمرانی شهر است/ زایش نیروهای شهرداری وقت حقوق دادن!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شهردار کرمانشاه در خصوص کم و کیف روند اجرایی پروژه تقاطع شهید سلیمانی کرمانشاه ابراز داشت: شروع عملیات اجرایی تقاطع شهید سلیمانی از 19 ماه پیش شروع و طی این مدت علی رغم تمام مشکلات مالی، تحریم ها، تورم، شیوع بیماری کرونا و کمبود مصالح بویژه بتن و سیمان نگذاشتیم روند اجرایی پروژه تقاطع شهید سلیمانی کرمانشاه تعطیل نشد.

طلوعی ازپروژه تقاطع شهید سپهبد سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی شهر کرمانشاه نام برد و افزود: کارهای عمرانی این پروژه عملا ظرف 15 ماه انجام شده است، زیرا کارگاه یک ماه به دلیل ابتلای کارگران به کرونا تعطیل شد و یک و نیم ماه اصلا بتن و سیمان نداشتیم و برودت هوا در زمستان و مسائل اینچنینی هم موجب شد در مجموع کار پروژه حدود چهار ماه به تاخیر بیفتد.

وی میزان اعتبار پروژه تقاطع شهید سلیمانی را 240 میلیارد تومان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این میزان اعتبار با توجه به نوسانات قیمت در پروژه هزینه شده است.

شهردار کرمانشاه در ادامه از روند پرسنل شهرداری کرمانشاه نیز سخن گفت و اعلام داشت: موقع کار حدود 1200 نفر نیرو داشتیم و وقت حقوق دادن که می رسید به 4500 نفر باید حقوق می دادیم و اصلا حضور و غیابی در خصوص نیروها صورت نمی گرفت به طوری که یک نفر دو تا سه سال پایش را شهرداری نگذاشته اما حقوقش را طی این مدت تمام و کمال دریافت کرده است.

وی در ادامه به ساماندهی شرکت های متعدد شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم با تاسیس یک شرکت به نام موسسه زاگرس وضعیت نیروهای این شرکت ها را ساماندهی کرده و همه را زیرمجموعه یک شرکت جمع آوری کنیم و از 22 ماه پیش درخواست راه اندازی این شرکت را به شورا داده ایم که به هر دلیل، علیرغم چندین بار پیگیری طی این مدت رسیدگی نشد.

منافع شخصی در میان نیست چرا فرصت را به جوان ها نمی دهید

شهردار کرمانشاه در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی شورای شهر گفت: برخی سالیان سال و چندین دوره در شورای شهر بوده اند، به نظر می رسد اگر کاری می توانستند انجام دهند طی این مدت فرصت کار داشته اند و بهتر است هم اکنون میدان را به جوانان بدهند که آنها وارد میدان شوند.

وی افزود: اگر همه ما اصرار بر ماندن داشته باشیم، به دنبال منافع شخصی هستیم. 20 سال بودن در شورا برای انجام کارها کفایت می کند و نباید اصراری بر حضور دوباره داشت. من هم با پایان گرفتن دوره پنجم شورای شهر در پایان فعالیتم قرار دارم و اگر شورای شهر بعدی اصرار داشته باشند آن زمان تصمیم گیری خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه