English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

روابط عمومی در آگاهی بخشی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی تاثیر گذار است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: نقش روابط عمومی در آگاهی بخشی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی مهم و تاثیر گذار است.

روابط عمومی در آگاهی بخشی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی تاثیر گذار است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  مسعود گلشیرازی در اولین نشست صمیمانه مدیران منتخب روابط عمومی شرکت های عضو اتاق نقش آگاهی بخشی در تنظیم ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی را مهم و تاثیر گذار خواند و بر لزوم هم افزایی روابط عمومی های شرکت های عضو اتاق به منظور رشد و بالندگی صنایع استان تاکید کرد.

 وی ، تصریح کرد: نقش روابط عمومی در آگاهی بخشی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی مهم و تاثیر گذار است و همچنین هم اندیشی و  هم افزایی روابط عمومی های شرکت های عضو اتاق به منظور رشد و بالندگی صنایع استان و ایجاد جامعه آگاه امری ضروری است.

مسعود گلشیرازی ایجاد ارتباط دو سویه مابین اتاق و مدیران روابط عمومی و اطلاع از خدمات و اقدامات  اتاق با رویکرد نسل سوم را امری حیاتی  تلقی کرد و گفت: امیدواریم در این جلسه با هم اندیشی مدیران یک مدل همکاری احصا شود که در نهایت منجر به ارتقا ارتباطات بین بنگاهی و ایجاد جریان های اقتصادی در کل استان و کشور  شود.

سپس علی کرباسی زاده مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز ضمن عرض تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی توضیحاتی در خصوص سرای نوآوری و رشد اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاههای استان و همچنین دستاوردهای مهم  این مرکز ارائه کرد و ایجاد این مراکز را مسبب تحولی بنیادی و اساسی در آموزش کشور دانست.

مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، در ادامه از یکی از پروژه های مهم اتاق بازرگانی در حوزه گردشگری صحبت کرد و از مدیران روابط عمومی بنگاههای عضو اتاق درخواست کرد تا در این زمینه همکاری داشته باشند و اظهار کرد:استان اصفهان به لحاظ گردشگری از ظرفیت های منحصر به فردی برخوردار است و علیرغم رتبه تک رقمی  اصفهان در زمینه ظرفیت های گردشگری در دنیا،رتبه اصفهان در زمینه جذب گردشگر سه رقمی است و تو سعه های ایجاد شده در استان تا به امروز در حوزه صنعتی بوده که ناپایدار هستند.

کرباسی زاده  اضافه کرد: از اینرو صفحه ای به نام قصه های ناگفته اصفهان در فضای مجازی ایجاد شده است و با سرمایه  گذاری و برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم با همکاری روابط عمومی های بنگاه‌های استان اصفهان،  این صفحه اطلاع رسانی و به عموم معرفی شود و همچنین در بحث تولید محتوا  تحولاتی رقم بخورد.

روابط عمومی اتاق اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی