English

بزرگترین خانه دارت کشور در تبریز افتتاح شد

بزرگ ترین خانه تخصصی دارت کشور امروز دوشنبه در مجتمع ورزشی کوثر تبریز افتتاح شد.

بزرگترین خانه دارت کشور در تبریز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در مراسم افتتاح خانه دارت استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: سالروز آزادی سازی خرمشهر را که یک عید واقعی برای ما ایرانیان است، تبریک می گویم؛ و وظیفه می دانم در ابتدا از تلاش های  رئیس هیئت انجمن های ورزشی و تمامی ورزشکارانی که برای آماده سازی این مکان ورزشی زحمت کشیدند تشکر می کنم که این موضوع می تواند به صورت الگوی رفتاری در اکثر هیئت های ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: ورزش، این روحیه همدلی و تعامل را طلب می کند و از همه اعضای هیئت به ویژه رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز که اهتمام جدی برای تامین بودجه لازم تکمیل و افتتاح خانه دارت استان داشتند و  دبیر هیئت که در این میان زحمات بسیاری برای ایجاد این روحیه همدلی و پیشبرد کارهای افتتاح متقبل شده اند، تشکر می کنم.

بهتاج ادامه داد: هر فردی از اعضای این هیأت هر قدر که بتواند تلاش خود را کرده است و با آمدن حسن پور تغییرات مثبت بسیاری شکل گرفته و اعضای محترم هیأت رئیسه هم تلاش فراوانی در این راستا می کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز این سالن افتتاح شد ولی برای به بهره برداری رساندن آن لازم است که از این مکان ملی پوشانی به تیم ملی اعزام شوند و این موضوع عملیاتی نمی شود مگر با اتحاد اعضای هیأت و ورزشکاران و همچنین توجه جدی به مباحث روانی، تمرکز و ریلکسیشن ورزشکاران که در این حوزه می توان از متخصصات حوزه روانشناسی ورزشی سود برد.
 
بهتاج گفت: حضور رئیس فدراسیون در استان و بازدید از زیرساخت های این هیأت ورزشی مورد مطالبه بنده و ورزشکاران است که امیدوارم در ماه های پیش رو با سفر به استان از توانمندی های ورزشکاران و زیر ساختهای این هیأت آشنا شوند.
 
علی حسن پور رئیس هیأت انجمن های ورزشی هم در سخنان خود از حمایت همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستن تبریز قدردانی کرد و همت والای ورزشکاران این هیأت را نمونه بارزی از «وتعاونوا علی البر و التقوی» دانست.
 
رئیس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی، افتتاح خانه دارت استان را نوید بخش روزهای طلایی دارت استان دانسته و افزود: به یاری خدا و تلاش مسئول کمیته دارت استان یقین دارم که شاهد ظهور ملی پوشانی از این مکان مقدس ورزشی خواهیم بود چرا که در روزهای کرونایی با برگزاری مستمر مسابقات ورزشی به صورت آنلاین، چراغ این خانه روشن مانده است.
 
در بخشی از برنامه، دکتربهتاج و شرکت کنندگان در مراسم افتتاح از نزدیک شاهد اجرای برنامه توسط ورزشکاران پارکور هیأت انجمن های ورزشی استان بودند.
 
گفتنی است در پایان مراسم، از فرهنگ رحیم پور خیّر ورزشیار استان که مساعدت مالی شایان ذکری برای هیأت انجمن های ورزشی داشته است توسط دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل شد. همچنین احکام اعضای کمیته دارت استان توسط مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، سعیدپناه عضو هیئت رئیسه انجمنهای ورزشی استان و احمدیان مسئول کمیته دارت استان اهدا شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی