English

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در تبریز:

نیروی زمینی ارتش در بهترین وضع آمادگی رزمی قرار دارد/ همه‌ ابزارهای لازم برای رزم زمینی در داخل کشور تولید می شود

جانشین فرمانده نزاجا در تبریز گفت: نیروی زمینی ارتش از نظر آمادگی رزمی در بهترین وضعیت قرار دارد.

نیروی زمینی ارتش در بهترین وضع آمادگی رزمی قرار دارد/ همه‌ ابزارهای لازم برای رزم زمینی در داخل کشور تولید می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ نوذر نعمتی در مراسم معارفه فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، اظهار داشت: در حال حاضر همه تانک‌ها، موشک‌ها، پهباد‌ها و سایر ابزارآلات نیروی زمینی آماده به کار هستند و همه‌ ابزار لازم برای رزم زمینی را در داخل کشور تولید می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواست ما را فلج و چرخ‌ها را قفل کند؛ اما اکنون و در طول دوران ارتش (قبل و بعد انقلاب) در بهترین وضعیت ممکن قرار داریم و با افتخار می‌گوییم ناوگان فوق سنگینی را در اختیار داریم که در طول تاریخ هیچ‌کس در اختیار نداشت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در طول این چند سال، هزاران متر مربع از ارتش را نوسازی کرده و کهنگی را زدوده‌ایم و در بحث نیروی انسانی نیز حتی در این شرایط کرونایی، طرح‌های «لبیک» و «مصباح» را برگزار کردیم.

امیر سرتیپ «نعمتی» با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه بیکار ننشسته و در طول دوران پرافتخار نظام جمهوری اسلامی، دشمنی خود را با تمام ابزار انجام داده است تأکید کرد: هدف دشمن همیشه این بوده است که با استفاده از مدل‌های مختلف، هرچه که در اختیار دارد را پای کار بیاورد؛ اما با رهبری امام خمینی (ره) و سپس امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و لبیک مردم به فرامین امامین انقلاب، همواره ناکام مانده است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا روح ناامیدی و تفرقه را در فضای انتخاباتی کشور القا کند؛ اما در بحث ایجاد تفرقه از روز اول انقلاب تا به امروز موفق نبوده است؛ ولی ما باید همواره دشمنی دشمن را بشناسیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه همه کسانی که در طول این ۴۲ سال دشمن ما بودند، اکنون از صفحه محو شده‌اند، گفت: رئیس جمهور پیشین آمریکا ۱۳ شرط برای جمهوری اسلامی تعیین کرد؛ اما اکنون او در کجا قرار دارد و ما در چه وضعیتی هستیم؛ البته اگر مقاومت و استقامت ما در برابر سختی‌ها و فشارها نبود، اکنون نمی‌توانستیم این‌گونه با غرور و صلابت صحبت کنیم.

امیر سرتیپ «نعمتی» خاطرنشان کرد: دور تا دور ما ناامنی است؛ اما مسئولین و فرماندهان نیروهای مسلح کار خود را در اوج‌ اتحاد انجام دادند و نباید ذره‌ای ناامید باشیم.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» به‌عنوان فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان معرفی و جایگزین امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه