English

آیین بزرگداشت روز قدس در آذربایجان شرقی برگزار شد+فیلم

حجم ویدیو: ۳.۳۳M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۸ دانلود ویدیو

مراسم نمادین بزرگداشت روز جهانی قدس با حضور جمعی از مردم و مسوولان با رعایت نکات بهداشتی در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و نیز در دیگر شهرستان های استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی، در این مراسم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد همچنین پرچم فلسطین به اهتزاز درآمده و پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده شد.

مردم ولایتمدار تبریز با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل " خواستار مقابله جهان اسلام با غده سرطانی اسرائیل شدند.

به گزارش خبرنگاران موج در شهرستان های آذربایجان شرقی، در شهرستان ها نیز تعدادی از شهروندان به صورت خودجوش پرچم‌های فلسطین را به اهتزار درآورده و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

همچنین هشتک های مختلف نیز در گرامیداشت روز قدس و حمایت از مبارزه مردم فلسطین در فضای مجازی ایجاد شده و شبکه های اجتماعی  امروز در خدمت آرمان آزادی قدس شریف درآمدند.

گفتنی است روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸شمسی (رمضان ۱۳۹۹قمری) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نامگذاری این روز، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه