English

فرماندار بافق؛

روز قدس میراث با عظمت و گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی است

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، فرماندار بافق در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، روز جهانی قدس را به عنوان نماد وحدت و اراده امت اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و سردار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد.

روز قدس میراث با عظمت و گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در پیام سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق آمده است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی به فرصتی تبدیل شد برای همدلی مستحکم تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی طنین افکن شود.

روز قدس میراث با عظمت و گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نشانه دور اندیشی و هوشمندی معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نابودی زخم کهنه جهان اسلام است و در اهمیت روز جهانی قدس همین بس که حضرت امام راحل(ره) فرمودند: روز قدس که همجوار شب قدر است لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیدارى و هوشیارى آنان باشد.

روز جهانی قدس و نام گرفتن سردار سلیمانی به نام «شهید قدس» به واسطه آن است که این شهید والامقام اسلام همه زندگی خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین صرف کرد و به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت چه در مقابله با نیروهای تکفیری منطقه و چه در مبارزه با رژیم صهیونیستی به‌خصوص در جنگ‌های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه نقش غیر قابل انکاری داشت.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، از تمام همشهریان و مردم همیشه در صحنه دارالشجاعه بافق دعوت می نمایم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستم دیده غزه و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، با حضور پر شور در فضای مجازی نفرت و انزجار خود را از صهیونیست های غاصب و استکبار جهانی اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر