English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

۹ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان، گفت: ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند

 ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد طاهری،  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز یک شنبه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان، افزود:  تاکنون سه هزار و ۵۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۰۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۴۱۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

وی افزود: ۱۰۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۹۴۸ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۴۷ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۶۰ ، بهار ۹۳۴، تویسرکان ۹۸۲، رزن ۷۳۶، درگزین ۲۷۱، فامنین ۳۰۵ و کبودراهنگ ۹۹۱ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۵۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۰۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۴۱۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

وی اظهار داشت: هم اینک از نظر رنگ بندی ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی و شهرستان فامنین نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه