English

سرپرست شرکت آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

انعقاد قرارداد احداث نیروگاه برق آبی سوادکوه

سرپرست شرکت آب و فاضلاب مازندران از انعقاد قرارداد احداث نیروگاه برق آبی سوادکوه با مشارکت بهینه انرژی مفید و پارسیان نانو دانش خبرداد.

انعقاد قرارداد احداث نیروگاه برق آبی سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهزاد برارزاده هدف از این طرح را استفاده از ظرفیتها و توانمندی های فنی و سرمایه گذاری و دانش بخش خصوصی در تولید انرژی برق اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه در مخزن ۱۰۰ مترمکعبی بر روی خط انتقال آب ۴۰۰ میلی متری گلناب دره و دراسله  اجرا می شود.

وی ظرفیت تولید برق در این نیروگاه را ۴۵۰ کیلو وات برشمرد و ادامه داد: محل تحویل برق تولیدی  شبکه ۲۰ کیلووات روستای شش رودبار خواهد بود.

سرپرست شرکت آبفا مازندران مبلغ پیش بینی شده در این قرارداد را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مدت این قرارداد با احتساب پیشبرد و احداث یک سال و بهره برداری آن ۱۹ سال است.

وی با اشاره به اینکه در این قرارداد تأمین حق گذر آب بر عهده شرکت آب و فاضلاب مازندران خواهد بود، تصریح کرد: نرخ قیمت خرید پایه طبق قیمت اعلامی ساتپا ( برق ایران ) برحسب سال پایه ۱۳۹۹ معادل ۴۲۲۵ ریال به ازای هر کیلووات است.

برارزاده همچنین از تدوین و مبادله موافقت نامه برای طرحهای تملک دارایی سرمایه ای ملی و ملی استانی در مجموع به تعداد ۴۲۰ پروژه در بخش شهری و روستایی طی سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت پیگیری های لازم برای صدور مجوز ماده ۲۳ طرح فاضلاب ساری (برای احداث ۵۰۰ کیلومتر شبکه و ۱۰ ایستگاه پمپاژ) و طرح فاضلاب شهر فریدونکنار از سازمان برنامه و بودجه کشور و دستگاههای مربوطه انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی