English

برنامه قطعی برق استان البرز خرداد ۱۴۰۰

برنامه‌ احتمالی قطعی برق البرز در روز شنبه یکم خرداد ماه اعلام شد.

برنامه قطعی برق استان البرز  خرداد 1400

به گزارش خبرگزاری موج البرز، سرپرست شرکت توزیع برق البرز گفت: اگر مشترکین در مدیریت مصرف برق نداشته باشند، چاره‌ای جز این وجود ندارد که بر اساس بلوک بندی که در سایت شرکت نیروی برق استان بارگذاری شده، از ساعت ۹ صبح برق محلات مختلف دو ساعت دو ساعت قطع شود.

رامین فرج با اشاره به اینکه اگر مشترکین البرزی در مصرف برق مدیریت نداشته باشند از امروز شاهد خاموشی زمان بندی شده در مناطق مختلف استان هستیم، اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته و افزایش یک‌باره دما از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، میزان مصرف برق در استان بر تولید فزونی یافته است و این موارد باعث شده تولید نیروگاه برق آبی استان نتواند نیاز برق مشترکین استان را به طور کامل تأمین کند.

وی اضافه کرد: در همین راستا، شرکت نیروی برق استان ناچار شده خاموشی منطقه‌ای را بر اساس سهمیه بندی صورت گرفته، پیش‌بینی کند.

از مشترکان درخواست می‌شود برای اعمال مدیریت مصرف از دور کند کولر آبی استفاده کنند و کولر گازی را هم روی دمای ۲۶ درجه تنظیم کنند. در طول روز هم شهروندان سعی کنند کمتر لامپ روشن کنند. امیدواریم با مدیریت مصرف بتوانیم از خاموشی‌ها جلوگیری کنیم.

مشترکین برای اطلاع از زمانبندی ساعت قطع برق خود در هفته اول خرداد می‌توانند به سایت شرکت توزیع برق استان البرز و لینک زیر مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه