English

محمد کریمیان:

۴۶ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس و یک مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای 46 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

46 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس و یک مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود:از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون 38 هزارو 329 در این استان مبتلا شده است.

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 46 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است،اظهار داشت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 777 نفر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: یک مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان چوار از توابع استان ایلام بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور امروز رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کشور را اعلام کرده است، اظهار داشت: براساس آن چهار شهر استان در وضعیت نارنجی و هشت شهر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

دکتر کریمیان افزود: بر اساس این رنگ بندی جدید شهرستان های ایلام، مهران، چوار و آبدانان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان های دهلران، چرداول، هلیلان، سیروان، ایوان، ملکشاهی، بدره و دره شهر نیز در وضعیت زرد کرونا قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: شهرستان مهران بدلیل افزایش بستری ها از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی و شهرستان های دهلران، دره شهر، چرداول و ایوان نیز از وضعیت نارنجی به زرد تغییر یافت.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان های پرخطر ضروری است، خاطرنشان کرد: شهرستان ایلام در وضعیت نگران کننده قرار دارد و روند بستری های آن افزایشی است.

دکتر کریمیان ادامه داد : عدم رعایت پروتکل ها، حضور در تجمعات، سهل انگاری و افزایش بستری ها از عوامل تغییر وضعیت در شهرستان ها است.

وی اظهار داشت: در صورت ادامه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی احتمال تغییر وضعیت به قرمز نیز وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه