English

استاندار مازندران تأکید کرد:

تحول اقتصادی مازندران با ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی

استاندار مازندران گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی با بهره گیری از علوم و دانش جدید می تواند استان مازندران را در حوزه اقتصادی متحول سازد.

تحول اقتصادی مازندران با ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در آیین افتتاح پنج طرح اقتصادی، تولیدی و ورزشی شهرستان تنکابن اظهار داشت: با توجه به مختصات جغرافیایی غرب و شرق استان تصمیماتی خوبی در راستای توسعه همه جانبه در مازندران گرفته شده تا عقب ماندگی ها هر چه سریع تر برطرف شود.

وی ادامه داد: باید در شرق استان ایجاد صنایع پتروشیمی و فولادی و در غرب مازندران نیز توسعه کشاورزی و گردشگری در اولویت برنامه ها قرار گیرد و دولت موظف است تا زیرساخت های لازم را در این زمینه برای فعالیت بخش خصوصی فراهم آورد.

استاندار مازندران با بیان اینکه کار دولت تهیه و تقویت زیرساخت ها ، مانع زدایی ها و پشتیبانی در حوزه تولید است، خاطرنشان ساخت: فعالیت های اقتصادی برای موفقیت نیازمند آن هستند تا به صورت زنجیره ای عمل کنند و نباید در این زمینه جزیره ای عمل کرد.

وی تصریح کرد: توسعه بخش کشاورزی، گردشگری، استفاده از ظرفیت دریا، ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی با بهره گیری از علوم و دانش جدید می تواند استان مازندران را در حوزه اقتصادی متحول سازد.

حسین زادگان گفت: در راستای توسعه متوازن نیز باید تلاش کنیم تا زمین های مازندران و به ویژه غرب استان دستخوش تغییرات از سوی برخی افراد سودجو قرار نگیرد و زیبایی های استان خدشه دار نگردد.

نماینده عالی دولت در مازندران، بیان داشت: باید نیاز جامعه به مسکن در استان به ویژه در غرب مازندران برطرف گردد تا زمین های منطقه هم حفظ شوند.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هجمه های صورت گرفته علیه دولت تدبیر و امید، ابراز داشت: اقدامات مطلوب دولت با کمک مجلس و حمایت های رهبری معظم انقلاب صورت گرفته و تضعیف جایگاه دولت به معنای تضعیف نظام است.

وی افزود: متأسفانه در ۴۰ سال اخیر نتوانسته ایم آن گونه که شایسته است اقدامات خوب دولت ها را بدرستی برای مردم بازگو کنیم و همین موضوع باعث سوء استفاده دشمنان شده است.

حسین زادگان با بیان اینکه تحریم های پیچیده دشمن علیه ایران اسلامی در دوسال اخیر بسیار سنگین تر از دوران دفاع مقدس بود، گفت: با اقتصاد تک محصولی نمی توانیم به خواسته هایمان برسیم و برای رفع این مشکل باید در راستای اقتصاد بدون نفت حرکت کنیم و دولت تدبیر و امید در این زمینه تجربه ارزشمندی داشته است.

وی یادآور شد: هرگونه ایجاد بی اعتمادی و ناامیدی در جامعه برخلاف خواسته نظام و رهبری است و باید همه تلاش کنیم تا ایران اسلامی به اهداف والای خود دست یابد.

به گزارش موج مازندران، همزمان با سفر احمد حسین زادگان استاندار مازندران به غرب استان، پنج طرح اقتصادی، تولیدی، صنعتی، عمرانی و ورزشی به ارزش ۳۷۲ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان تنکابن افتتاح شد.

کارخانه لوله کاسپین( مانیسمان) با سرمایه گذاری ۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، طرح توسعه کارخانه پارس نئوپان به ارزش ۲۹ میلیارد و ۵۴۶ میلیون تومان، کارخانه جوجه کشی طیور بهشت با ظرفیت تولید ۴۲ میلیون قطعه جوجه یک روزه گوشتی با سرمایه گذاری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان، پل توکله با ۸ میلیارد تومان و زمین چمن مصنوعی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان تنکابن افتتاح و بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه