English

فرماندار بافق تاکید کرد:

لزوم افزایش شعب اخذ رأی در راستای تسهیل در روند اخذ آرا در بافق

جلسه هئیت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بافق با دستور کار تعیین محل شعب اخذ رای، به ریاست فرماندار شهرستان، اعضای هیأت اجرایی و اعضای هیأت های نظارت بر انتخابات در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

لزوم افزایش شعب اخذ رأی در راستای تسهیل در روند اخذ آرا در بافق

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در جلسه هئیت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بافق با تاکید بر همکاری و همفکری بین هیات های اجرای و نظارت شهرستان گفت: انجام امور اجرایی انتخابات با هماهنگی بیشتر و تعامل در سایه آرامش کامل سبب می شود انتخابات به نحو شایسته و بهتر برگزار شود.

سید مهدی طلائی مقدم، هدف هیات های اجرایی و نظارت را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد و گفت: مردم نگاه ویژه ای به کلام و رفتار ما دارند و امیدواریم که شاهد یک انتخابات باشکوه و قدرتمند با اجرای دقیق قانون در شهرستان باشیم و بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری و با توجه به دستورالعمل‌های اجرایی، زمینه را برای حضور حداکثری فراهم کنیم.

رئیس هیات اجرایی شهرستان بافق با اشاره به سابقه شهرستان بافق در خصوص مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات، خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصمیم گیری‌ها، اقدامات و حتی رفتار عوامل برگزار کننده باید به نحوی باشد که منجر به حضور حداکثری شود.

وی با اشاره به لزوم افزایش شعب اخذ رأی در راستای تسهیل در روند اخذ آرا در انتخابات پیش رو، افزود: 50 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار توسط هیأت اجرایی و نظارت در شهرستان بافق در نظر گرفته شد.

طلائی مقدم پیرامون تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی در شهرستان بافق گفت: در حوزه شهری 28 شعبه و در حوزه روستایی 22 شعبه به تصویب رسید که از این تعداد 26 شعبه ثابت و 2 شعبه سیار در حوزه شهری و 2 شعبه ثابت و 20 شعبه سیار در حوزه روستایی می باشد.

گفتنی است، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می شود.

dcn 2

dcn 1

یزد 4

یزد 3

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه