English

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

تاکنون ۱۷۸۷ کرمانشاهی براثر کرونا فوت‌شده‌اند/ کرمانشاه از وضع قرمز خارج شد

مهدی محمدی با اشاره به فوت چهار نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته براثر ابتلای قطعی به کرونا در کرمانشاه، گفت: مجموع جان‌باختگان در این استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به 1787 نفر است.

تاکنون 1787 کرمانشاهی براثر کرونا فوت‌شده‌اند/ کرمانشاه از وضع قرمز خارج شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هم‌اکنون ۵۷۹ بیمار مبتلابه کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند که این تعداد نسبت به‌روز گذشته ۱۳ نفر کاهش‌یافته است.

وی خاطرنشان ساخت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۰۵ بیمار مثبت سرپایی مبتلابه کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به‌روز قبل از آن، ۵۵ نفر کاهش دارد.

محمدی یادآور شد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۲ نفر در مراکز درمان استان بستری و ۱۶۳ بیمار کووید ۱۹ هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بر اساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مناطق مختلف این استان از حالت قرمز خارج شد.

محمدی افزود: بر اساس این گزارش، شهرستان‌های، کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل‌ذهاب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصر شیرین، دالاهو و روانسر در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی