English

محمدکاظم فرهمند:

راه‌اندازی ۳ پایگاه تزریق واکسیناسیون خودرویی در مشهد

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح تزریق واکسیناسیون خودرویی برای تمامی گروه‌های سنی در مشهد آغاز شده است و اجرای این طرح تا زمان تزریق تمامی گروه‌های هدف ادامه می‌یابد.

راه‌اندازی ۳ پایگاه تزریق واکسیناسیون خودرویی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدکاظم فرهمند قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام: به دنبال راه‌اندازی ۳ پایگاه تزریق واکسیناسیون خودرویی دیگر هستیم تا شمال، جنوب، شرق و غرب مشهد پوشش داده شود.

محمدکاظم فرهمند در ادامه اظهار کرد: طرح تزریق واکسیناسیون خودرویی برای تمامی گروه‌های سنی در مشهد آغاز شده است که در گام نخست ویژه گروه سنی ۸۰ سال به بالا است و از روز‌های آینده برای گروه سنی ۷۵ سال به بالا آغاز می‌شود.

وی در مورد افزایش و راه اندازی این مدل یایگاهها افزود: به شبکه‌های بهداشت و درمان پیشنهاد شده که همانند پایگاه تزریق واکسیناسیون خودرویی مشهد راه‌اندازی کنند و این برنامه برای شهر‌های قوچان، کاشمر و تایباد و دیگر شهر‌های پرمخاطب نیاز است.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهدتصریح کرد: به دنبال راه‌اندازی ۳ پایگاه تزریق واکسیناسیون خودرویی دیگر در نمایشگاه بین‌المللی، یکی از سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش ناحیه ۵ و هنرستان سیدجمال اسدآبادی در چهارراه نخریسی هستیم تا شمال، جنوب، شرق و غرب مشهد پوشش داده شود، ضمن اینکه از ظرفیت سوله راه‌آهن نیز در صورت نیاز برای پوشش هسته مرکزی شهر مشهد استفاده خواهد شد.

فرهمند افزود: آمادگی داریم که در صورت نیاز و درخواست مردم حتی بیشتر از ۴ پایگاه را در مشهد دایر کنیم و آمادگی خود را به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم و در صورت نیاز مخاطب، تعداد پایگاه‌ها افزایش  خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ساعت فعالیت پایگاه تزریق واکسیناسیون خودرویی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ است و در صورت نیاز تمدید ۱ تا ۲ ساعته زمان تزریق را در برخی از روز‌ها خواهیم داشت.

فرهمند در خاتمه با ذکر این نکته که اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی کرونا در مشهد تا زمان تزریق تمامی گروه‌های هدف ادامه می‌یابد، تأکید کرد: واکسن تزریقی واکسیناسیون خودرویی هم از نوع سینوفارم چینی است و مزیت تزریق خودرویی هم در عدم ایجاد ازدحام جمعیت و اجرای بسیار خوب طرح فاصله اجتماعی بوده و اینکه هیچگونه صف و معطلی برای افراد تزریق‌شونده ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه