English

محمدرضا حسینعلی‌زاده:

افزایش آمار جوانان و موارد خانوادگی، در بین بیماران موج چهارم کرونا

رییس بیمارستان شریعتی مشهد اعلام کرد: شرایط کنونی بحرانی است، چرا که تعداد بیماران و سرعت انتشار ویروس در موج چهارم بحران کرونا بیشتر از گذشته شده است.

افزایش آمار جوانان و موارد خانوادگی، در بین بیماران موج چهارم کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا حسینعلی‌زاده رییس بیمارستان شریعتی مشهد بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در مشهد در این مرکز انجام شده است و تعدادی از بخش‌های غیرکرونایی هم به بیماران کرونایی اختصاص یافته، اما درمانگاه و بخش آنژیوگرافی این بیمارستان همچنان در حال خدمت‌رسانی به بیماران غیرکرونایی است.

وی با بیان اینکه در میان بیماران درگیری سیستم گوارشی به صورت پیوسته و توامان دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: در میان مبتلا‌ها و بستری‌های موج چهارم بحران کرونا آمار جوانان و موارد خانوادگی بیشتر از سایر گروه‌ها بوده است و عمده علائم آنان درگیری شدید ریه و یا همراه با علائم گوارشی بوده است.

رئیس بیمارستان شریعتی تصریح کرد: توصیه اکیدمان به مردم این است که ضمن استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را مورد توجه قرار دهند و در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا، بلافاصله به مراکز منتخب کرونا مراجعه کنند تا در صورت نیاز از طریق این مراکز به بیمارستان ارجاع شوند.

حسینعلی‌زاده در خاتمه بیان کرد: شرایط کنونی بحرانی است، چرا که تعداد بیماران و سرعت انتشار ویروس در موج چهارم کرونا در مشهد بیشتر از گذشته شده است و از مردم می‌خواهیم که یارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی با مدافعان سلامت همکاری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه