English

در هفته هلال احمر:

افتتاح نخستین خانه هلال شهری ملایر در منطقه کم‌برخوردار «سرِجو»

شهاب عظیمی از افتتاح نخستین خانه هلال شهری ملایر در منطقه کم‌برخوردار «سرِجو» و افتتاح خانه هلال خبرنگاران خبر داد

افتتاح نخستین خانه هلال شهری ملایر در منطقه کم‌برخوردار «سرِجو»

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر ، شهاب عظیمی، سرپرست این جمعیت  از افتتاح نخستین خانه هلال شهری ملایر در منطقه کم‌برخوردار «سرِجو» خبر داد و  اظهار داشت: خانه هلال خبرنگاران در سرای اهل قلم واقع در میدان زندیه ملایر راه‌اندازی و آغاز به فعالیت می‌کند.

وی افزود: افزون بر این از پنج خانه هلالی که در مناطق کم‌برخوردار استان همدان راه‌اندازی خواهد شد، یک خانه هلال مربوط به شهر ملایر است که پس از ارزیابی‌های به‌عمل آمده، در منطقه کم‌برخوردار «سرِجو» به عنوان پایلوت  همزمان با هفته هلال احمر راه‌اندازی شده است .

شهاب عظیمی راه‌اندازی خانه‌های هلال در مناطق کم‌برخوردار شهری را در راستای نمونه موفق خانه هلال در محله هرندی تهران و الگو و بخشنامه شدن این طرح برای سایر نقاط کشور دانست و بیان کرد: در حال حاضر این نخستین خانه هلال شهری در ملایر است که اعتبار مورد نیاز به آن تعلق یافته و امیدواریم به محلات دیگر نیز تسّری پیدا کند.

عظیمی ادامه داد: در کنار کمک‌های مردمی، شناسایی ظرفیت‌ها و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اهالی محله و همچنین شناسایی بافت‌های فرسوده و کمک به بازسازی این بافت‌ها و بازتوانی مناطق کم‌برخوردار با کمک دستگاه‌های اجرایی مختلف، آموزش خودامدادی نیز ارایه می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه