English

روح الله استاک:

مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر در هلال احمر گرفته شده است

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: مجوز استخدام 1000 نفر گرفته شده و مرحله اجرایی آن در اردیبهشت 1400 انجام می شود.

مجوز استخدام 1000 نفر در هلال احمر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، روح الله استاک، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگاران با بیان 5000 پست خالی در جمعیت هلال احمر گفت :در حال حاضر چارت هلال احمر 10 هزار پست دارد که 5000 پست آن خالی است و مجوز تبدیل وضعیت 700 نفر از امدادگران دارای وضعیت ایثار گرفته شده است .

استاک با اشاره به اقدامات جمعیت در بیماری کرونا خاطر نشان کرد : از اوایل اسفندماه سال گذشته نزدیک ۲۱ میلیون نفر را غربالگری و  در طرح های مختلف آمران سلامت، ناظران سلامت  به خوبی ایفای نقش کرده است.
وی درادامه خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر در زمان تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان ها، نقاهتگاه ها را ایجاد کرد و نزدیک به 5000 کپسول اکسیژن در اختیار بیماران قرار دادیم که دوره نقاهت را می گذراندند.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر افزود: افق بلندمدت ما راه اندازی 37 هزار خانه هلال در کشور است که مردم را آموزش می دهند و با اتکاء به ظرفیت داوطلبی مردم کار دنبال می شود تا مردم در زمان بروز حوادث، تا زمان رسیدن نیروهای امدادی، به داد یکدیگر برسند و مردم باید اهمیت خانه های هلال را بدانند.

مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با بیان به اهمیت خانه هلال در مقایسه با خانه‌های بهداشت گفت: اگر در نظام سلامت به توانمندی های چشمگیری رسیدیم ابتدای آن راه اندازی خانه های بهداشت است و در صورت افتتاح خانه های هلال در تمامی روستا و محلات شهری شبکه کثیری از افراد آموزش دیده خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی وتصمیم ستاد ملی، امسال سفرهای نوروزی را مانند دو سال قبل نداریم و طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر مانند سابق نخواهد بود.

استاک با تقدیر از جانفشانی همکاران خود اظهار داشت: جمعیت هلال احمر کرمان در رتبه بندی روابط عمومی‌های کشور، در رتبه سوم کشور قرار گرفت لذا امیدواریم با کمک مدیرعامل این استان رتبه کرمان ارتقا یابد و به همین منظور از مدیرعامل و مسئول روابط روابط عمومی این جمعیت قدردانی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی