English

در دهه فجر امسال انجام می شود؛

افتتاح آشیانه بالگرد در چاف لنگرود/اعزام ۲۰ کاروان سلامت به روستا های کم برخوردار

در ایام دهه مبارک فجر بیش از 40 برنامه در هلال احمر سراسر استان گیلان برگزار می شود.

افتتاح آشیانه بالگرد در چاف لنگرود/اعزام 20 کاروان سلامت به روستا های کم برخوردار

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی ولی پور بیان کرد: افتتاح 21 خانه هلال، اعزام 20 کاروان سلامت، حمایتی و آموزشی به روستا های کم برخوردار ، افتتاح آشیانه بالگرد در چاف لنگرود، افتتاح پایگاه امداد و نجات کلیدبر صومعه سرا از مهم ترین برنامه های این جمعیت در سراسر استان می باشد.

وی گفت: خانه هلال مکانی است که هر کسی با عضویت، علاوه بر مشارکت در خدمات بشر دوستانه می تواند آموزشهای لازم امدادی را فراگرفته و به خانواده و نزدیکان خود منتقل کند، این خانه ها با ساختار داوطلبی بدون نیروی انسانی رسمی، پیمانی یا قراردادی در سطح محلات شهرها و روستاها که توسط اعضا، داوطلبان و خیرین اداره می شود.

ولی پور اظهار کرد: ساماندهی و آموزش داوطلبان، ارائه آموزش های عمومی به مردم با هدف ایجاد آمادگی در زمان وقوع حوادث احتمالی، مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله اهداف تاسیس خانه هلال به شمار می رود.

در دهه فجر تعداد خانه های هلال استان به بیش از 160 خانه هلال می رسد

وی افزود: به منظور تحقق اهداف بشر دوستانه، جذب داوطلبان و گسترش آموزشهای امدادی خانه هلال در سطح مراکز دهستانها، محلات و شهرهای گیلان با مشارکت و تعامل شهرداران، دهیاران و اعضای شورای شهر و روستا از اولویت فعالیتهای جمعیت هلال احمر استان می باشد با افتتاح خانه های هلال در دهه فجر تعداد خانه های هلال استان به بیش از 160 خانه هلال می رسد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: ساختمان اداری امدادی کلید بر صومعه سرا در 412 متر مربع و دو طبقه با هزینه ای بالغ بر 680 میلیون تومان از محل کمک های جمعیت هلال احمر مرکز و تملک و دارایی استان به بهره برداری می رسد.

افتتاح آشیانه بالگرد در چاف لنگرود

وی بااشاره به نیاز استان به استقرار بالگرد و آماده سازی آشیانه آن در مرکز آموزشی تخصصی چاف لنگرود گفت: آشیانه بالگرد جمعیت هلال احمر استان در فضایی به وسعت 2 هزار و 500 متر مربع با هزینه بالغ بر 3 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: برگزاری نشست های جوانان با رویکرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجلیل از نجاتگران، داوطلبان و جوانان فعال هلال احمر استان، برگزاری کارگاههای آموزشی نقش جوانان در انقلاب، برگزاری مسابقات آموزشی و فرهنگی ویژه کارکنان و اعضای هلال احمر، افتتاح کانونهای دانش آموزی، طلاب و جوانان، برگزاری کرسی آزاد اندیشی ویژه دانشجویان مرکز علمی کاربردی، همسان سازی مربیان طرح دادرس از دیگر برنامه های این جمعیت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی