English

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان بیان کرد:

اجرای طرح ملی «سرود انقلاب» در ایام الله دهه فجر

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: طرح ملی «سرود انقلاب» به‌عنوان مهمترین برنامه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در ایام الله دهه فجر است.

اجرای طرح ملی «سرود انقلاب» در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: طرح ملی «سرود انقلاب» به‌عنوان مهمترین برنامه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در ایام الله دهه فجر است که متشکل از گروهی ۴۰ هزار نفره ویژه گروه‌های سرود برادران و در رده سنی نوجوانان و جوانان هفت تا ۴۰سال است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تاکید بر اجرای برنامه‌های جمعی در قالب گروه‌های سرود و ایجاد حس آرمان‌خواهی از طریق محتوای سرودها به مخاطبان افزود: در این راستا دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تشکیل گروه سرود را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

گروه سرود یک هزار و ۴۰۰ نفره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

وی ادامه داد: به‌مناسبت این ایام گروه سرود یک هزار و ۴۰۰ نفره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با مشارکت ۲۴ کانون تشکیل شد که با توجه به استقبال خوب کانون‌های مساجد دارای گروه سرود، پیش‌بینی می‌شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ نفر در این طرح شرکت کنند.

رضوانی‌نژاد تصریح کرد: در این طرح ملی، گروه سرود کانون‌های مساجد گیلان هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن (۱۲ بهمن) سرودهای انقلابی را در گلزار شهدای رشت و همزمان در ۹ شهرستان استان اجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این روز سرود «خمینی ای امام» با همان ملودی و تغییری در سبک شعر، مناسب با روحیات جوانان امروز و پیشرفت‌های کشور و لبیک به منویات رهبری و سرود «ایران ما» شامل مفاهیم شهادت، سازندگی، اقتدار و مقابله با تحریم‌ها اجرا می‌شود.

رضوانی‌نژاد با تاکید بر حمایت از گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در طول سال خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از این فرصت جهت بالندگی گروه‌های سرود بهره برده و زمینه تقویت این گروه‌ها را جهت بهره‌گیری در مناسبت‌های ملی و مذهبی فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه