English

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

۱۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان صاحب‌خانه می‌شوند

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 190 خانوار نیازمند اصفهانی در ایام دهه فجر امسال با کمک کمیته امداد صاحب‌خانه می‌شوند.

۱۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان صاحب‌خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر گفت: کمیته امداد اصفهان به‌عنوان نهادی برآمده از مردم که به‌ فرمان امام خمینی (ره) برای خدمت به نیازمندان و توانمندی آن‌ها تشکیل‌شده است هیچ‌گاه از رسالت خود در این زمینه عقب‌گرد نکرده است و با صرف همه امکانات و توانایی‌های خود به دنبال کمک مؤثر به نیازمندان و مستضعفین به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب است.

محمدرضا متین پور بابیان اینکه تأمین مسکن نیازمندان یکی از راه‌های کاستن از آسیب‌های فقر و توانمندی نیازمندان است، گفت: ۱۹۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در ایام منتهی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با کمک این نهاد صاحب‌خانه می‌شوند.

وی میزان کمک بلاعوض کمیته امداد اصفهان برای ساخت، تکمیل و خرید این منازل مددجویی را بیش از سه میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۱۶ میلیارد و ۹۴۸ میلیون تومان نیز از وام قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت، کمک خیرین و آورده مددجویان تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به بهره‌مندی ۲ هزار و ۵۹۲ خانوار مددجو از کمک‌های این نهاد درزمینهٔ بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر، احداث، تکمیل و خرید مسکن از ابتدای امسال تاکنون، گفت: بیش از ۸ میلیارد و ۴۷۴ میلیون تومان در ۹ ماهه سال جاری توسط این نهاد به شکل بلاعوض به خانوارهای یادشده پرداخت شد.

متین پور بابیان اینکه کمک‌های بلاعوض این نهاد برای تأمین مسکن نیازمندان از دو منبع مشارکت مردمی و بودجه دولتی تأمین می‌شود، گفت: افزایش مشارکت مردم نیکوکار اصفهان دست کمیته امداد اصفهان برای افزایش سهم کمک‌های بلاعوض از خدمات خود را باز می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه