English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان همدان:

مشکل انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر مرتفع شد

تحویل سوله پانصدمتری از طرف اداره کل مدیریت بحران استان وفرمانداری ویژه ملایربه جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر مشکل این جمعیت برای ذخیره سازی اقلام امدادی مرتفع شد.

مشکل انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان علی سنجربیگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با اشاره به اینکه این سوله ۵۰۰ متری به صورت موقت تا زمانی که از سوله انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر  احداث  شود در اختیار این جمعیت قرار گرفت.

وی گفت با هماهنگی سازمان امداد ونجات کشور سوله مورد نظر تحویل هلال احمر شهرستان گردید و کار تجهیز و بهره برداری از  این سوله  آغاز شد .

سنجربگی با اشاره به اینکه  چادر امدادی واقلام اولیه لازم جهت اسکان اضطراری در این سوله دپو میشود خاطرنشان کرد در مرحله اول ١٠٠٠ دستگاه چادر امدادی از مرکز تامین و به انبار ملایر تحویل شد.

با تحویل این سوله، مشکل  ذخیره سازی اقلام امدادی این شهرستان  تا حدودی مرتفع خواهد شد.

سنجربگی اضافه کرد سوله مورد نظر برخی از استانداردهای لجستیکی انبارهای هلال احمر  را نداشت که  با مساعدت فرمانداری ویژه وشهرداری ملایر  بخشی از آن (رمپ ورودی )اصلاح شد

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد تا زمانیکه انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر تکمیل مورد بهره برداری قرارگیرد ذخیره سازی انجام خواهد شد. 

و ی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبار لازم، سوله  انبار امدادی این شهرستان هرچه زودتر احداث ومورد بهره برداری قرارگیرد ومشکل ذخیره سازی اقلام امدادی در ملایر برای همیشه برطرف شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر