English

امام جمعه بناب:

انتخابات اعتبار و آبروی انقلاب اسلامی است

امام جمعه بناب گفت: با وجود همه مشکلات مردم می بایست تعصب خاصی به انتخابات نشان بدهند چرا که انتخابات آبرو اعتبار انقلاب اسلامی محسوب می شود.

انتخابات اعتبار و آبروی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه نماز عید فطر اظهار داشت: ماه بندگی با همه فراز و نشیب های خود به اتمام رسید اما متاسفانه در عموم با روزه خواری و در برخورد با برخی مسائل دیگر به خوبی اقدام نشد.

وی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ها اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات مردم می بایست تعصب خاصی به انتخابات نشان بدهند چرا که انتخابات آبرو اعتبار انقلاب اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه بناب افزود: دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا انتخابات با کمترین جمعیت و بدون ذوق شوق برگزار شود و این وظیفه دینی مردم است که در سرنوشت کشور خود دقت کرده و پا شکوه هر چه تمام تر پای صندوق های رای حاضر شوند.

باقری بنابی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع کم آبی اشاره کرد و گفت: طی سالیان اخیر با کمبود باران و خشک شدن سفرهای زیرزمینی آب مواجه شده ایم و هر کس می بایست در مصرف آب نهایت دقت را داشته باشد تا با مشکلات جدی مواجه نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه