English

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی:

استقلال و آزادی ما نعمتی خدادادی و از برکات خون شهدا است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر بنا شد کسی در انتخابات شرکت نکند مثل نعمتی است که زیر پای خود لگدمال کرده است و اینکه در سرنوشت خود شرکت نمی‌کنید یعنی می‌خواهید دیگران، تصمیم بگیرند و سرنوشت شما را تعیین کنند.

استقلال و آزادی ما نعمتی خدادادی و از برکات خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان ­­­رضوی امروز در خطبه های نماز عید فطر در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) بیان کرد: به برکت خون شهدا، ما در روی کره زمین کشوری هستیم که تنها مردم خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند و حتی در آمریکا چنین نیست.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه مردم آمریکا برای کشورشان تصمیم نمی‌گیرند، افزود: این لابی صهیونیستی است که برای آمریکا تصمیم می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: اینکه ملت ما برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرد نعمتی خداداد و از برکات خون شهدا است که برای ما استقلال و آزادی به بار آورده است و اگر بنا شد کسی در انتخابات شرکت نکند مثل نعمتی است که زیر پای خود لگدمال کرده است. اینکه در سرنوشت خود شرکت نمی‌کنید یعنی می‌خواهید دیگران، تصمیم بگیرند و سرنوشت شما را تعیین کنند.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار به دنبال این هستند مردم را ناامید کنند و بگویند مشکلات حل نمی‌شود و در انتخابات شرکت نکنید. حال آنکه اگر در انتخابات شرکت نکنید آیا مشکلات حل می‌شود؟ اینکه بدتر می‌شود. آنها می‌خواهند سعی کنند مردم در سرنوشت خود دخالت نکنند و سرنوشت آنها به دست نابکاران استکبار غربی یا مزدوران آنها رقم بخورد و آنها بر سرنوشت مردم مسلط شوند.

وی با اشاره به درگیری های اخیر در فلسطین هم گفت: خدا به جامعه مسلمان‌ها عیدی با ارزشی داد و آن پیروزی محور اقتدار جهان اسلام یعنی حلقه مقاومت بر صهیونیست های نابکار شیطان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: این عظمت که دلیرمردان فلسطینی و غزه در این روزها از خود نشان دادند که خانه فساد و غده سرطانی منطقه، یعنی اسرائیل ناپاک را موشک باران کردند و امنیت را از آنها گرفتند، عنایت فوق العاده خاص پروردگار و توجهات غیبی امام عصر(عج) بود. در این حرکت مهم، میزان خرابی به بار آورده موشکها نبود بلکه اهمیت در این بود که امنیت را از آنها گرفتند و صهیونیستها فهمیدند فلسطین ارض موعود و سرزمین امن و امان آنها نیست.

آیت الله علم الهدی گفت: اینکه مهاجرت معکوس از اسرائیل آغاز شده و کسانی که سرمایه‌گذاری کرده بودند سرمایه‌های خود را از آنجا خارج می کنند نشان می دهد قبل از ۲۵ سالی که مقام معظم رهبری فرمودند، اسرائیل از هم پاشیده می‌شود.

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی

وی با بیان اینکه آنها قدرت برخورد نظامی با فلسطین را ندارند، افزود: به همین خاطر زنان و کودکان را مورد حمله قرار می‌دهند و این بزرگترین جنایت است و جنایت آمریکا و اسرائیل در بچه کشی است که به وسیله آمریکا یا عوامل مزدور یا ولد نامشروع آمریکا که اسرائیل است انجام می‌شود. جایی که این سلاح‌های مرگبار به وسیله خود یا به وسیله عوامل مزدورشان زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهند.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: عواملی که به عنوان مزدور پیاده نظام آمریکایی در جنگ نیابتی آمریکا با مسلمانان شرکت کردند، این ناپاکان داعش در افغانستان کنار مدرسه دختربچه های بیگناه را به خاک و خون کشیدند و این جنایت آمریکاست.

علم الهدی ادامه داد: امروز در کنار فلسطینی‌های مظلوم، مظلوم ترین مسلمانها که در چنگ آمریکای مستکبر گرفتارند مردم افغانستان هستند. روزی که آمریکایی‌ها وارد افغانستان شدند یک دولتی سرکار آوردند که تحت حاکمیت خودشان باشد و یک عده عناصر تکفیری نیز در افغانستان به راه انداختند تا مردم را قتل عام کنند اما آنکه در این بین مظلوم واقع شده مردم مسلمان آن کشور هستند که سرنوشتشان به دست آمریکایی‌ها و دولت دست نشانده آمریکا رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: اگر بنا شد اختیار شما دست خودتان نباشد و دیگران برایتان تصمیم بگیرند زندگی شما هم همین می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی